Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Coda Obx

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Coda Obx

    Hej alle sammen
    Er det riktig at Coda Obx ikke har gitt noe nytt signal siden Exit 2.juli?
    *Jon

  • #2
    Ja, det stämmer. Kl 10:00 2:a juli gick den ur senast med knappa 3% nettovinst.

    Det behövs en liten dipp i marknaden för att den ska gå in igen.

    Comment


    • #3
      Etter å ha brukt Coda OBX nå snart et halvt års tid, er mitt inntrykk at den er meget god på salgstiming, men ikke like heldig på kjøp. I et tydelig trend-marked som dette, har den gått glipp av en del gevinst.
      På den annen side mener jeg den ennå ikke har tapt annet enn marginalt på noen handler.

      Algoritmen gir inntrykk av å være både tålmodig, kald og kynisk, egenskaper jeg setter høyt hos en slik robot.

      Comment


      • #4
        Härligt att du gillar den! Det stämmer att Coda blir lite försiktig i uppåttrendande marknad, det är lätt hänt att den tolkar läget som överköpt och därmed högre risk. Bäst resultat får den när marknaden konsoliderar.


        Comment


        • #5
          Jeg forstår.
          Jeg vil benytte anledningen til å minne om at det hadde vært kult med en OBX-strategi som tok både long- og short-posisjoner. OBX har en tendens til å overreagere på bakgrunn av de større europeiske børsene, og blir lett nervøs av endringer i oljepris. Det blir med andre ord ofte større bevegelser når andre beveger seg lite..

          Comment


          • #6
            Det skulle kunna vara en intressant möjlighet, och det är inte omöjligt att vi kan ta fram en Legato-strategi för OBX.


            Comment

            Working...
            X