Jag fick också Mic. Plus coda o fusion Long. Ingen vändning nedåt nu tack!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fear - Greed
Collapse
X
-
Samma här :-) Blev en fin vinst där.Ursprungligen postat av Palgrave Visa inläggFlere? Ble en nice trade.
17:21 ORDER "sl) Standardmodell Fear-Greed sälj INVE B" kurs 413.50
Comment
-
Jag också men ingen skarp affär!!?! Fick du skarp affär Palgrave?Last edited by Peppepeppe; 2017-05-12, 09:21.
Comment
-
JaUrsprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggJag också men ingen skarp affär!!?! Fick du skarp affär Palgrave?
Har du tilgjengelig midler? Ble den blokkert på noen måte?
Comment
-
Pengar finns. Jag fick meddelande om köp i appen. Har inte tillgång till programmet. Men alltså ingen skarp affär. Jag fick ju ingen affär i fpc heller häromdagen. Så nåt är fel i min autotrader. Får fixa ikväll.Last edited by Peppepeppe; 2017-05-12, 09:46.
Comment
-
Om det är ett skarpt konto den är kopplad till och order inte går igenom borde du få massor av larm. Låter som att den går till fiktivt konto, där går ordern alltid igenom direkt.Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggPengar finns. Jag fick meddelande om köp i appen. Har inte tillgång till programmet. Men alltså ingen skarp affär. Jag fick ju ingen affär i fpc heller häromdagen. Så nåt är fel i min autotrader. Får fixa ikväll.
Comment
-
Svarat på sms istället för att fylla upp forumet i en fel tråd :-)Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggOkej,
jag kollar i eftermiddag.
Har du tid för en snabb koll via fjärren vid 16.30-tiden om jag inte fixar det?
("Fredag eftermiddag kl. 16.30. Vem tror han att han är?" förstår jag att du tänker. Men bara om du har möjlighet...)
Comment

Comment