Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fear - Greed

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Jag fick också Mic. Plus coda o fusion Long. Ingen vändning nedåt nu tack!

Comment

• Mic här också

Comment

• Flere? Ble en nice trade.
        17:21 ORDER "sl) Standardmodell Fear-Greed sälj INVE B" kurs 413.50

Comment

• Ursprungligen postat av Palgrave Visa inlägg
          Flere? Ble en nice trade.
          17:21 ORDER "sl) Standardmodell Fear-Greed sälj INVE B" kurs 413.50
          Samma här :-) Blev en fin vinst där.

Comment

• Samma här.

Comment

• 09:00 ORDER "sl) Standardmodell Fear-Greed köp KINV B" kurs 243.30

Comment

• Jag också men ingen skarp affär!!?! Fick du skarp affär Palgrave?
                Last edited by Peppepeppe; 2017-05-12, 09:21.

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
                  Jag också men ingen skarp affär!!?! Fick du skarp affär Palgrave?
                  Ja

Har du tilgjengelig midler? Ble den blokkert på noen måte?

Comment

• Pengar finns. Jag fick meddelande om köp i appen. Har inte tillgång till programmet. Men alltså ingen skarp affär. Jag fick ju ingen affär i fpc heller häromdagen. Så nåt är fel i min autotrader. Får fixa ikväll.
                    Last edited by Peppepeppe; 2017-05-12, 09:46.

Comment

• 09:01 ORDER "sl) Standardmodell Fear-Greed köp KINV B" kurs 243.90$

Jag fick igenom min order efter några försök :-)

Comment

Pengar finns. Jag fick meddelande om köp i appen. Har inte tillgång till programmet. Men alltså ingen skarp affär. Jag fick ju ingen affär i fpc heller häromdagen. Så nåt är fel i min autotrader. Får fixa ikväll.
                        Om det är ett skarpt konto den är kopplad till och order inte går igenom borde du få massor av larm. Låter som att den går till fiktivt konto, där går ordern alltid igenom direkt.

Comment

• Okej,
                          jag kollar i eftermiddag.

Har du tid för en snabb koll via fjärren vid 16.30-tiden om jag inte fixar det?

("Fredag eftermiddag kl. 16.30. Vem tror han att han är?" förstår jag att du tänker. Men bara om du har möjlighet...)

Comment

Okej,
                            jag kollar i eftermiddag.

Har du tid för en snabb koll via fjärren vid 16.30-tiden om jag inte fixar det?

("Fredag eftermiddag kl. 16.30. Vem tror han att han är?" förstår jag att du tänker. Men bara om du har möjlighet...)
                            Svarat på sms istället för att fylla upp forumet i en fel tråd :-)

Comment

• Inte helt säker på om jag är på plats då, men om jag är det så löser vid det såklart.

Comment

• Tack Rikard, men jag får hjälp av Walle i helgen.

Comment

Working...
                                X