Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Coda OMX omarbetad och gratis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Jo det stämmer fint, blir stängning ikväll.

    Comment


    • Igår försökte Coda köpa in sig igen men återigen fick jag ingen affär utan "Delay order spärrar order för Bull OMX x3..."
      Någon som vet varför?

      Comment


      • Funkade hos oss, så jag skulle kolla Tradelog och se vilken felkod som loggats.

        Comment


        • 17:19 ORDER "sl) Standardmodell_Coda_index_sell OMXS30" kurs 1613.13
          17:19 GSM larm sänt!

          Comment


          • 17:22 ORDER "sl) Standardmodell_Coda_index_shrt OMXS30" kurs 1612.73
            17:22 GSM larm sänt!

            fler som fikk samme?

            Comment


            • Japp samma här, förgång nästa veckast sälj long 17:19
              17:22 "CODA index shrt"

              Hoppas ändå på uppgång nästa vecka?

              Comment


              • Samma här.

                Comment


                • Då ligger ni alltså kort med er Coda? I veckobrevet står det bara exit long!? (Jag ligger kort sedan fredag)

                  Comment


                  • Där gick min coda long.

                    Comment


                    • Long her også. 17:19 ORDER "sl) Standardmodell_Coda_index_long OMXS30" kurs 1614.86

                      Comment


                      • Shrt vändes till Long idag hos oss.

                        Comment


                        • Det er vel inte rett da gårdagens low er lägre enn dagens low?

                          Comment


                          • Ursprungligen postat av Palgrave Visa inlägg
                            Det er vel inte rett da gårdagens low er lägre enn dagens low?
                            Dagens low är ju 1580-ish. Nasdaq hade ju strul med kurserna klockan 9 imorse och sedan stängde de av indexberäkningarna för Stockholm, Köpenhamn, Helsingfors och Island. Det var många warranter som knockades men kom sedan tillbaka.

                            Comment


                            • Min Coda vände också short till long den 13:e december och sålda av denna i fredags.
                              Om jag kör Coda i analysbänken så sker dock aldrig denna vändning utan där ligger Coda fortfarande kort sen den 8:e december. Är det samma för er?
                              EDIT: Ändrade till sekundupplösning och då överensstämmer analysbänken med verkligheten.....
                              Last edited by Freddan; 2017-12-18, 07:52.

                              Comment


                              • 17:19 ORDER "sl) Coda-OMX long OMXS30" kurs 1588.90$

                                Samma för övriga ligan? Ja, jag har döpt om scripten :-)

                                Comment

                                Working...
                                X