Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Coda OMX omarbetad och gratis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • ...vilket måste innebära att det bara är Legato som styr Fusion (för den ligger ju 100% short). Vilket måste innebära att vi fortfarande anses vara i en lågvolatil marknad. Rätt?

    Comment


    • Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
      Fcik long på Coda i förrgår. Någon annan?
      I förrgår. Det borde inte var möjligt.

      Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
      ...vilket måste innebära att det bara är Legato som styr Fusion (för den ligger ju 100% short). Vilket måste innebära att vi fortfarande anses vara i en lågvolatil marknad. Rätt?
      Ja, det går att rita ut villkoret för vollan eller titta vad som finns i cell 854 resp 855.

      Comment


      • Nej, i går var det naturligtvis. Reste hela dagen igår och blev lite veckovill...

        Comment


        • Min Coda köpte kort igår.

          Comment


          • Ligger andra också kort fortfarande? Gör liite ont nu

            Comment


            • Ingen kommentar?

              Comment


              • Min Coda ligger kort sedan 2017-09-14.

                Comment


                • Min ligger också short sedan dess.

                  Comment


                  • Short har en stopp. Annars är det bara long som kan vända short-positioner. Eftersom att kursen har legat under 150 dagars medelvärde(inte nu) krävdes det en 7 dagars lägsta för ny long. Alternativt måndag eller tisdag med 3 dagars lägsta. Detta har inte inträffat i stigande låg volla.

                    Jag hade lite flyt. Gjorde systemunderhåll och kopplade bort Coda. But it's not over until the ..... sings.

                    Comment


                    • Coda gick ur och ligger neutral.

                      Comment


                      • Samma i simulering. Om det var bra lämnar jag osagt. Däremot bra att atr är låg. Kollade och stoppens atr i förhållande till kursen har bara varit så här låg några gånger sedan 1990.

                        Comment


                        • Gick ur igår också. Känns som optimalt taskig tajming men den som lever får se... :-)

                          Comment


                          • Min Coda gick lång idag precis innan stängning, nån mer?

                            Comment


                            • Samma här.

                              Comment


                              • Min coda stängde sin lång idag vid stängning och står utanför.
                                Uppdaterade min coda häromdagen om nu när den handlar köper den endast 1 mini på det skarpa kontot. Kan någon förklara hur jag löser det eller kanske få till en video?

                                Comment

                                Working...
                                X