...vilket måste innebära att det bara är Legato som styr Fusion (för den ligger ju 100% short). Vilket måste innebära att vi fortfarande anses vara i en lågvolatil marknad. Rätt?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Coda OMX omarbetad och gratis
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggFcik long på Coda i förrgår. Någon annan?
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg...vilket måste innebära att det bara är Legato som styr Fusion (för den ligger ju 100% short). Vilket måste innebära att vi fortfarande anses vara i en lågvolatil marknad. Rätt?
Comment
-
Short har en stopp. Annars är det bara long som kan vända short-positioner. Eftersom att kursen har legat under 150 dagars medelvärde(inte nu) krävdes det en 7 dagars lägsta för ny long. Alternativt måndag eller tisdag med 3 dagars lägsta. Detta har inte inträffat i stigande låg volla.
Jag hade lite flyt. Gjorde systemunderhåll och kopplade bort Coda. But it's not over until the ..... sings.
Comment
-
Min coda stängde sin lång idag vid stängning och står utanför.
Uppdaterade min coda häromdagen om nu när den handlar köper den endast 1 mini på det skarpa kontot. Kan någon förklara hur jag löser det eller kanske få till en video?
Comment
Comment