Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Jag sålde min korta 50% position manuellt idag.
    Fick ingen ny position. Uppdaterade HIST och data under helgen.
    Vet inte om jag därmed är ur sync

Comment

• Är det någon som har simulerat fram trolig Fusion-signal för idag, exit eller ligga kvar?

Comment

• Ursprungligen postat av Christer Visa inlägg
        Är det någon som har simulerat fram trolig Fusion-signal för idag, exit eller ligga kvar?
        Ligger kvar 100% long

Comment

• Ursprungligen postat av Christer Visa inlägg
          Är det någon som har simulerat fram trolig Fusion-signal för idag, exit eller ligga kvar?
          Ingen förändring enligt analysbänken, 100% long.

Comment

• Tack! Bekräftat nu, ingen ändring idag - 100% Lång sedan igår.

Comment

• Jag låg 50% lång sedan igår. Nu gick Fusion 100% lång.

Comment

• Nu gick min 50% long men min analys visar 100%. Kanske tar lite tid innan orderscriptet synkar igen

Comment

• Kolla så att något index-script inte är anslutet till index på fler konton. Har du 1 eller 2 indexandelar på testkontot nu?

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                    Kolla så att något index-script inte är anslutet till index på fler konton. Har du 1 eller 2 indexandelar på testkontot nu?

Tack för hjälpen Rikard!
                    Har för mig att det är bara en. Jag ska kolla när jag kommer hem. Vet att jag kan ha Legato anslutet också. I så fall, Skall jag ta bort?

Comment

• !00% long här med.

Comment

• Med samma här menar jag att den gick 100% lång igår och ligger kvar inför imorgon. Blivit väldigt bra de här senaste positionerna.

Comment

• Ursprungligen postat av Hookie Visa inlägg
                          Tack för hjälpen Rikard!
                          Har för mig att det är bara en. Jag ska kolla när jag kommer hem. Vet att jag kan ha Legato anslutet också. I så fall, Skall jag ta bort?

Legato är ok så länge den inte handlar på samma testkonto. Jag kollade inte det, men kan ju alltid gå in igen. Just att det simulerar korrekt men handlar annorlunda tycker jag verkar vara dubbelanslutning någonstans eller liknande. Kanske bäst att ta bort rubbet utom Fusion och dubbelkolla.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                            Kolla så att något index-script inte är anslutet till index på fler konton. Har du 1 eller 2 indexandelar på testkontot nu?

Jag kollade nyss och har bara en indexandel på slavkontot

Comment

• Ok då gör åtminstone slavmodellerna rätt.

Comment

• Ser nu att jag också har index innehav 100% long
                                Dock slarvat med slavmodellens konfig..
                                Jimmy

Comment

Working...
                                X