Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Jag har inte uppdaterat Fusion på ett bra tag. Har jag missat att det har kommit en update?

Comment

• Ligger 100% long.
      Vilken update????

Comment

• Ligger också 100% long.

Comment

• Har inte kommit någon update för Fusion, det är programuppdateringar som avses tror jag. Har inte lyckats isolera om det är så att programuppdatering kan påverka globala celler. Ännu ett skäl att bygga om så att det fungerar på samma sätt som Raptor.

Comment

• Jag håller med du Rikard. Det är enkelt med ETP-link och man styr allt enkelt från det fiktiva kontot.

Comment

• Jag hade ver 3.0.0.10 och är 100% long.

Comment

• Jag kör v3.0.0.9 och är 100% lång på 1 av 3 skarpa konton, och typ 65% lång på 2 av 3 skarpa konton.

Edit: och som sagt 100% lång på det fiktiva kontot.

Comment

• Rikard, vad är rätt position?

Comment

• Jag har fortfarande Long.

Comment

• 100% Long.

Comment

• Fattade inte riktigt varför den stängde 1/3 av innehavet via slavmodellen. Kan ha att göra med att innan stängning igår så gick MFI och RSI lös. Det påverkade kassan. Slavmodellen i Fusion brukar köpa på sig när man fyller på. Känns som det vore bra med en harmonisering mot ETP-link. Man kan ju faktiskt ha kvar den gamla varianten också för de som vill det.

Comment

• Hur vet man egentligen vilken version man kör (förutom att använda minnet då)?

Comment

• Ursprungligen postat av KarlA Visa inlägg
                            Hur vet man egentligen vilken version man kör (förutom att använda minnet då)?
                            Under hjälp finns det en länk som heter Om Autotrader. Där står versionsnummer

Comment

• Aha, jo men jag menade av Fusion. Trodde det var det som diskuterades ovan.

Comment

• Menade uppdateringen av AT.

Comment

Working...
                                X