Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Kan man köra vidare med gamla fusion så man kan ha bull bear som är både bekvämare och driftsäkrare?

Comment

• Du kan köra vidare med gamla om du föredrar den, men jag håller inte med om att det blir driftsäkrare med Bull/Bear-modellerna. Tvärtom - det är en av anledningarna att vi uppdaterat Fusion.

Comment

• Jo fast efter att ha kört både Raptor med minis och ETP-link bredvid Fusion med 3X Bull/Bear så har det varit mkt mkt mindre strul med kopplingarna på fusion. Gör kopplingen en gång sen är det klart.

Comment

• Jo, men det blir helt fel att köra cert med tex Crescendo som ligger i ett halvår i position osv. Det blir en enorm avbränningseffekt.

Comment

• Jag får inte simuleringen av Fusion att fungera. Den tar lite positioner i början. Sedan verkar den låsa sig och inga fler signaler genereras.

Comment

• Hm, har du uppdaterat nu precis? Jag har lagt till lite "hängslen och livrem" för att undvika reset av celler etc i samband med omstarter. Provade att simulera och det funkade fint här.

Comment

• Jag uppdaterade Fusion igår. Jag ska prova igen.

Comment

• Jag får 7 signaler från 2007-idag. Alla köp.

Comment

• Hm, krypteringen behöver senaste programversion så det kanske är där det inte stämmer?

Comment

• Den har jag. Ska bygga om själva projektet(inte ordermodellerna) och prova.

Comment

• Jag provade precis på en annan dator utan problem.

Comment

• Det krävdes att jag byggde ett nytt projekt. Varför vet jag inte, men det fungerar.

Comment

• Ok, konstigt, skit i projektfilerna då. Går att radera, och även sektionen i ini-filen som hör till Analyzer.

Comment

• Vändning till 100% Short idag:

17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index sell OMXS30" kurs 1510.88.

Comment

• Om Cresendo gick lång idag så borde den väl inte vända till 100% short idag?

Comment

Working...
                                X