Inte min. Den är kort
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av magnusb3 Visa inläggTror vi ligger lite olika beroende på om vi pausade orderläggningen eller inte (och hur länge) i fredags.
Comment
-
Mini s OMX Nordnet 09 fler som kör den, har inte rört sig idag alls, ser inte ut att ha blivit knockad heller. Kanske Nordnet har lite problem
Nu helt plötsligt ser det ut dom om dem blev knockad i fredags, betyder det att jag loosat allt insatt kapital i detta papper?Last edited by trexen; 2017-12-06, 12:49.
Comment
-
Ursprungligen postat av trexen Visa inläggMini s OMX Nordnet 09 fler som kör den, har inte rört sig idag alls, ser inte ut att ha blivit knockad heller. Kanske Nordnet har lite problem
Nu helt plötsligt ser det ut dom om dem blev knockad i fredags, betyder det att jag loosat allt insatt kapital i detta papper?
Comment
-
Ursprungligen postat av trexen Visa inläggMini s OMX Nordnet 09 fler som kör den, har inte rört sig idag alls, ser inte ut att ha blivit knockad heller. Kanske Nordnet har lite problem
Nu helt plötsligt ser det ut dom om dem blev knockad i fredags, betyder det att jag loosat allt insatt kapital i detta papper?
Stop loss ligger på 1732,25.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggJahapp nu var det dags för min Fusion att vakna hehe
17:23 ORDER "sl) Fusion OMX bear köp
Comment
Comment