Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Crescendo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Märkligt, vi tar en titt i koden.

    Comment


    • #47
      Är vps en ostabil??

      Comment


      • #48
        Ursprungligen postat av Lordoffa Visa inlägg
        Är vps en ostabil??
        När jag öppnade för att läsa lokala transaktioner så kom det Codebase error och andra felkoder, sen så dog AT och startade om, efter det och efter att jag kopplat ur Crescendo Long så mår den bra igen. Vill påpeka att VPSen annars är mycket stabil och att den funkar bra.

        Comment


        • #49
          Även min Crescendo och VPS har haft de problemen som flera har beskrivit idag. I mitt fall så har jag AT-version 3.1.0.3 (DLL 11.0.0.30), d.v.s. jag har ännu inte uppdaterat till 3.1.0.4.

          Comment


          • #50
            Buggen rättad, uppdatera Crescendo via Hjälp så ska den sluta dumma sig.

            mvh

            Comment


            • #51
              Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
              Buggen rättad, uppdatera Crescendo via Hjälp så ska den sluta dumma sig.

              mvh
              Blir det även en uppdatering för nya Fusion?

              Comment


              • #52
                Fusion? Problem?

                Comment


                • #53
                  Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                  Fusion? Problem?
                  Är inte Crescendo en av fyra strategier i nya Fusion? Om det behövdes en uppdatering av Crescendo kanske även Fusion påverkas.

                  Comment


                  • #54
                    Aha, jo men buggen berör inte Fusion, det hade med ett av villkoren att göra, men innehavskontrollen låg "utanför". Det sätts bara celler i Fusion eftersom den räknar ut målinnehav och testar med helt annan kod.

                    Comment


                    • #55
                      Hoppsan, skulle inte ha raderat inlägget.

                      Såg att du är i Spanien. Detta skulle var superbra, men inget brådska.

                      Implementera möjligheten att simulera Cresendo med animering under vanliga handelstider samt utan animering. Tider så man kan välja hela dagen eller en tidslucka vid stängning.

                      Comment


                      • #56
                        Vad har vi att vänta inför kommande månadsskifte från Crescendo, vänder den från long till short?

                        Comment


                        • #57
                          Bra fråga, gissningsvis kan vi få se antingen en Sell eller en Short.

                          Comment


                          • #58
                            Ligger kvar Long med GAV 1507

                            Comment


                            • #59
                              Fick den här signalen imorse.

                              09:01 ORDER "sl) Crescendo Sell custom OMXS30" kurs 1621.61
                              Sen hängde sig min VPS och nu när jag fick tid att starta om AT så fick jag även en short signal.

                              10:50 ORDER "sl) Crescendo Shrt custom OMXS30" kurs 1632.61

                              Comment


                              • #60
                                Samma här, spännande läge! Crescendo har smiskat index rejält hittills i år.

                                Comment

                                Working...
                                X