Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DAX Bandit

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Jag ansluter alltid ETP Trigger som ordermodell på aktuellt underliggande instrument på aktuellt fiktivt konto

Comment

• Jag väljer Bandits testkonto i Manuell Orderläggning, går över Anpassa automatisk orderläggning. Då ser jag att både "Bandit konfig", "Bandit Long" och "Bandit Sell" är kopplade till samma cert, Vontobel Bull x 3. Är det verkligen rätt? Samma blir det om jag väljer Bandits skarpa konto i manuella orderdialogen.

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
        Teamviewer går lätt att lösa. Om det inte redan är igång hos dig Peppepeppe så finns det att ladda ned på teamviewer.com och på förstasidan finns det typ "Delta i fjärrstyrningssession", det är Teamviewers Quick Support. Sen kör den som ska fjärrstyra fullversionen. Man måste inte ha licens för Teamviewer om man kör för privat bruk. Ingen aning om det finns begränsningar med gratisvarianten, kör själv Premium-licens genom jobbet.

Edit: Det jag menar är att jag hjälper gärna till om det behövs :-)
        Den här mannen behöver all hjälp han kan få...

Comment

• Det är fel. Modellerna ska vara kopplade till Index på fiktivt konto. Jag har inte kopplat konfig som ordermodell utan som bevakat skript MEN koppla på det som ordermodell på fiktivt konto. Se bild 1

Bild 3 visar hur det ska se ut när du har valt skarpt konto och klickat upp cert eller ETP
          Attached Files

Comment

• Ok, tack för info, jag som säkert inte läste din förklaring ordentligt. Blev ett nat(t)sudd i sista stund med kopplingen. Tog bort den skarpa handeln tillfälligt tills jag känner att jag har koll på allt.
            Always trade for fun - and the money will come as a side effect!
            Alf Johansson, alias
            Börsapan

Comment

• Inga signaler sedan sist för mig. Krävs att DAX åker ner under bollinger och att trenden börjar peka uppåt.Egentligen rider Bandit det undre bollinger bandet snarare än tar studsar.

Tider och datum måste också vara rätt. Händer det något så kommer det senast lunch

Comment

• Signal från Bandit idag.

10:02 köp på 12205 (ink kostnad)

Comment

• Jag har fått en affär i DaxBandit.
                  Ser dok lite märkligt ut på testkontot Saldo:2500000 Att handla för: -22 398 200,00

Comment

• Ursprungligen postat av trexen Visa inlägg
                    Jag har fått en affär i DaxBandit.
                    Ser dok lite märkligt ut på testkontot Saldo:2500000 Att handla för: -22 398 200,00
                    Beror på hävstången att kontot ser ut så.

Min position var faktiskt lite plus först men nu är den på minus. Kan fladdra en del.

Comment

• Position här också
                      Always trade for fun - and the money will come as a side effect!
                      Alf Johansson, alias
                      Börsapan

Comment

• Samma här, fick också en position :-)

Comment

• Vi får hoppas DAX vänder uppåt så första affären blir på plus+ =)

Comment

• Efter 15:35 så stängs den så det är någon timme kvar.

Comment

• Ligger precis över plus nu.

Comment

• Stängde svagt minus. Typiskt att DAX studsade lite strax efter. :-)

Comment

Working...
                                X