Jag ansluter alltid ETP Trigger som ordermodell på aktuellt underliggande instrument på aktuellt fiktivt konto
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
DAX Bandit
Collapse
X
-
Jag väljer Bandits testkonto i Manuell Orderläggning, går över Anpassa automatisk orderläggning. Då ser jag att både "Bandit konfig", "Bandit Long" och "Bandit Sell" är kopplade till samma cert, Vontobel Bull x 3. Är det verkligen rätt? Samma blir det om jag väljer Bandits skarpa konto i manuella orderdialogen.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggTeamviewer går lätt att lösa. Om det inte redan är igång hos dig Peppepeppe så finns det att ladda ned på teamviewer.com och på förstasidan finns det typ "Delta i fjärrstyrningssession", det är Teamviewers Quick Support. Sen kör den som ska fjärrstyra fullversionen. Man måste inte ha licens för Teamviewer om man kör för privat bruk. Ingen aning om det finns begränsningar med gratisvarianten, kör själv Premium-licens genom jobbet.
Edit: Det jag menar är att jag hjälper gärna till om det behövs :-)
Comment
-
Ursprungligen postat av trexen Visa inläggJag har fått en affär i DaxBandit.
Ser dok lite märkligt ut på testkontot Saldo:2500000 Att handla för: -22 398 200,00
Min position var faktiskt lite plus först men nu är den på minus. Kan fladdra en del.
Comment
Comment