ca 5 punkter. I omx-termer skulle det vara drygt en halv punkt. Signalerna brukar komma i kluster så det kan komma någon till imorgon eller senare i veckan.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
DAX Bandit
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggStängde svagt minus. Typiskt att DAX studsade lite strax efter. :-)
Comment
-
Ursprungligen postat av xdaytrader Visa inläggHos mig köpte den vid 12 200 och sålde vid 12 200 +/- 0 i första rond.
10:02 ORDER "sl) Bandit Long custom B-IDX-DAXI" kurs 12202.89$
15:36 ORDER "sl) Bandit Sell custom B-IDX-DAXI" kurs 12200.62$
Jag har kanske en långsammare dator. Jag kör den på ett VM på min hemmaserver, som för övrigt behöver ett rejält lyft. Har planer på att sätta en dedikerad burk för bara NAT hemma i källaren, som har rätt bra med power.
Comment
-
Yes. Jag kör ju mina Windows-maskiner som VMs och då synkar jag min Hypervisor mot Apple, och alla VMs går mot klockan i Hypervisorn. Kör Virtualbox som Hypervisor på en Ubuntu Server.
Edit: det jag märkte var att Microsofts klocka inte gick prick rätt på sekunden. Gillar att ha alla synkade med samma tid som iPhone och Apple Watch :-)Last edited by walle; 2017-04-10, 19:15.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggMin ser ut såhär;
10:02 ORDER "sl) Bandit Long custom B-IDX-DAXI" kurs 12202.89$
15:36 ORDER "sl) Bandit Sell custom B-IDX-DAXI" kurs 12200.62$
Jag har kanske en långsammare dator. Jag kör den på ett VM på min hemmaserver, som för övrigt behöver ett rejält lyft. Har planer på att sätta en dedikerad burk för bara NAT hemma i källaren, som har rätt bra med power.
B-IDX-DAXI 2017-04-10 15:36:37 S 1 102 Sälj 12*200,00
B-IDX-DAXI 2017-04-10 11:29:18 S 1 102 Köp 12*200,00
Köpte tydligen 1 1/2 timme senare, kan bero på att jag hade en modell som låg och triggade kontinuerligt, Rikard fixade denna flaw åt mig. Tack Rikard!
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggTeamviewer går lätt att lösa. Om det inte redan är igång hos dig Peppepeppe så finns det att ladda ned på teamviewer.com och på förstasidan finns det typ "Delta i fjärrstyrningssession", det är Teamviewers Quick Support. Sen kör den som ska fjärrstyra fullversionen. Man måste inte ha licens för Teamviewer om man kör för privat bruk. Ingen aning om det finns begränsningar med gratisvarianten, kör själv Premium-licens genom jobbet.
Edit: Det jag menar är att jag hjälper gärna till om det behövs :-)
Comment
-
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggWalle, uppfattade jag dig rätt att du kan tänka dig att hjälpa mig få igång Bandit? Med hjälp av Teamviewer?
Kvällar funkar bäst för mig när jag har mycket på jobbet, annars går det alltid att slinka in :-)
Comment
Comment