Ursprungligen postat av HenrikSyst
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xynergy DayTrader
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av xdaytrader Visa inläggHelt själv?? Jag deppar
Comment
-
Ursprungligen postat av trexen Visa inläggJag är gärna med att testar om det finns plats ;()
Comment
-
Ursprungligen postat av trexen Visa inläggJag är gärna med att testar om det finns plats ;()
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggJag kan ju skaffa någon som gör det åt mig
Comment
-
Idag blir bottenplattan klar Strategi 1 är implementerad mer eller mindre. Ska finslipa lite på den. Sedan blir det strategi 2. Hoppas att jag har byggt plattan så att det blir lätt att sätta på fler moduler.
Ranger kommer spela en lite roll. Så slogan blir Xynergy Daytrader - Powered by Ranger
Comment
-
Återkommer krig tester mm. Strategin är intensiv och jag måste köra den på testbänken och demokonto ett tag. Det blir lätt komplext när den potentiellt ska hantera 4-5 trades på en gång och där varje hanteras på sitt eget sätt.
Målet är göra strategin tillgänglig men allt beror på hur det funkar.
Comment
-
Litet dilemma. Har en delstrategi som bygger på turning 8. Om jag stramar åt villkoren så ökar jag vinst per till 0,26% men då blir det förhållandevis få transaktioner för just denna strategi. Släpper jag på villkoret så får jag fler affärer, jämnare fördelning mellan short/long men ca 0,2%. Total vinsten är marginellt bättre i alternativ 2.
Comment
Comment