Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

RangerSwing Publik Beta - 2 testplatser

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Gött mos Henrik :-)

Comment

Koder är skickade. Anslutning som vanligt

Sätt Ranger konfig, Ranger Long Cover, Ranger Short Sell på det fiktiva kontot. Rekommenderar att sätta gearing/Hävstång till 1 och välja kontostorlek. Jag kör halva Raptorkontot. Om ni vill kan ni sätta en spread men det är inte nödvändigt.

Koppla upp med ETP-link som vanligt.

Inga signaler idag. Kan bli något på måndag (osannolikt) men då bara blank.

Comment

Vi kör betat till 30 juni. Hör av mig om något ändras.

Comment

Jag kör alla mina strategier som ingår i betat skarpt. Viktigt att komma ihåg är att strategin är beräkningstung så känn efter direkt hur det känns när ni kopplat på.

Comment

Bra jobbat. Då är det kanske Synergy nästa.

Comment

Tack för mejlet,

Sätter upp Ranger i helgen.

Comment

Najs Henrik! Tack för mailet, samma som Wheelie så sätter jag upp Ranger i helgen. Börjar med fiktiva konton och någon go ETP.

Comment

På måndag så gör jag exit i min position

Comment

Så nu är det läge att koppla på. Om det blir plus så har den obruten vinst svit i år.

Ranger funkar så att den rullar en prognos på en dagsbasis framför sig hela tiden.

Comment

Såja Ranger är påkopplad och reda att köra tillsammans med ETP-link mot ett testkonto. :-)

Comment

Behöver väl inte nämna att ni måste uppdatera löpande för oss som inte ligger med just nu
                        Always trade for fun - and the money will come as a side effect!
                        Alf Johansson, alias
                        Börsapan

Comment

Blev ingen signal idag.

Comment

Ursprungligen postat av xdaytrader Visa inlägg
                            Behöver väl inte nämna att ni måste uppdatera löpande för oss som inte ligger med just nu
                            Det behöver du inte nämna... det kommer garanterat ;-)

Comment

Ska försöka lägga upp när det kommer signal dagen före. Position bestäms faktiskt vid stängning dagen innan.

Comment

Så om man simulerar på morgonen före börsöppningen kan man redan då se om det blir signal kl 09:25?

Comment

Working...
                                X