Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Alpha Shark

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• OK, hur stort är testkontot?

Comment

• Julklapp: Alpha Shark blir gratisstrategi! http://www.autostock.se/nyheter/julk...a-shark-gratis

Comment

• Tack och (jul)bock!

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
          Julklapp: Alpha Shark blir gratisstrategi! http://www.autostock.se/nyheter/julk...a-shark-gratis
          Tack jultomten!

Comment

• Tidig julklapp, tackar

Comment

• Tack så mycket!

Comment

• Generöst ,Tack!!

Comment

• God jul och tack!

Comment

• Hej, jag får inga kurser på DAX-instrumenten i Nordnet! Tänkte byta instrument på OMX Short/DAX Long.

Comment

• Ursprungligen postat av Christer Visa inlägg
                      Hej, jag får inga kurser på DAX-instrumenten i Nordnet! Tänkte byta instrument på OMX Short/DAX Long.
                      Samma här!

Comment

• Ja, nåt skumt är det då instrumenten verkar handelsstoppade.
                        ---
                        Trading Halt: Order Book 'T SHRT DAX NORDNET 28' in market 'STO Warrants' at 09:31:52.561

Comment

• Ursprungligen postat av PerG Visa inlägg
                          Ja, nåt skumt är det då instrumenten verkar handelsstoppade.
                          ---
                          Trading Halt: Order Book 'T SHRT DAX NORDNET 28' in market 'STO Warrants' at 09:31:52.561
                          Nu är de igång igen

Comment

• Nu när det är jul så får man önska sig saker (fastän vi passerat själva julafton). Min önskan vad gäller AlfaShark, förutom att den skall gå riktigt bra, är en dialogruta som summerar (och visar) alla parametrar som styr vändningarna. Jag förstår det på en hög nivå (har läst t.ex inlägg #918 och #961). Jag har dock inte en klar bild hur denna dialogruta skulle se ut, men kanske några olika "status bars" som visar 0-100% av kraven/villkoren (vinst, V.A.P, MA10 etc) som styr vändning.

God fortsättning och Gott Nytt år!

Comment

• Om all information för modellens beslut skrivs till globala celler så skulle man kunna knåpa ihop något enkelt i kalkylforskaren.

Comment

• Tack för Jul klappen!!!! börjar köra idag
                                ps någon som vet om VIX index finns som kurs feed i NAT?

Comment

Working...
                                X