Om det ser ut att bli hård Brexit framöver kommer DAX falla som en sten med tanke på vad som stått i nyheterna senaste dagarna om Tysklands exportmarknad. Hoppas AS ligger rätt då...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Alpha Shark
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Stockbocken Visa inläggOm det ser ut att bli hård Brexit framöver kommer DAX falla som en sten med tanke på vad som stått i nyheterna senaste dagarna om Tysklands exportmarknad. Hoppas AS ligger rätt då...
Missförstå mig rätt, ingen vill väl egentligen ha en bred nedgång på börserna vi sitter med ägg i fler korgar allihop. Dock gillar jag tanken med möjligheten till hedge av en nedåtgående börs. Om alpha presterar i enlighet med index under normala förhållanden och överavkastar kraftigt när börsen går ner så vet då jag vilken korg jag kommer att lägga fler ägg i framgent.Last edited by RCN; 2019-02-13, 03:36.
Comment
-
Jag har några svarta streck i det som AS visar grafiskt, de dök upp igår när bypass-villkoret slog till. Att det fortsätter komma såna svarta streck innebär det att bypass-villkoret fortfarande ligger aktivt och kan göra fler såna vändningar om villkoren är uppfyllda?
Comment
Comment