Jag vet inte om detta är slumpen men idag har jag fått lite felkoder som kan ha med att göra att jag precis kopplat på en ordermodell...
Följande felkoder får jag idag 4 ggr vid lite olika tidpunkter:
---------------------------
HttpSendRequest Error
Felkod 12002
- Finns det någon felkodslista tillgänglig?
För lite bakgrund om felet beror på hur jag anslutit mina ordermodeler:
1) Först gick jag in på "Arbeta med ordermodeller".
Där har jag skapat en order modell som heter Bear och ytterliggare en som heter Bull:
Respektive modell består av 2 sekvenser (sekvens 01 & sekvens 02).
Sekvens 01 = Köp
Sekvens 02 = Sälj
2) Sen så markerade jag "Xact Bull" i listan och valde "Anslut ordermodell" och valde min modell "Bull". Sedan gjorde exakt samma sak med "Bear".
- Frågan är om jag istället skulle gjort 4 st. modeller med "KöpBull" & "SäljBull" och samma sak med Bear och sedemera anslutit dessa 4 till respektive instrument (XACT BULL & BEAR)?
Förövrigt har jag lagt in ditt "hack" i ini-filen som loopar modellen http://www.autostock.se/vbulletin/sh...highlight=loop
om det kan ha orsak till problemet...
Följande felkoder får jag idag 4 ggr vid lite olika tidpunkter:
HttpSendRequest Error
Felkod 12002
- Finns det någon felkodslista tillgänglig?
För lite bakgrund om felet beror på hur jag anslutit mina ordermodeler:
1) Först gick jag in på "Arbeta med ordermodeller".
Där har jag skapat en order modell som heter Bear och ytterliggare en som heter Bull:
Respektive modell består av 2 sekvenser (sekvens 01 & sekvens 02).
Sekvens 01 = Köp
Sekvens 02 = Sälj
2) Sen så markerade jag "Xact Bull" i listan och valde "Anslut ordermodell" och valde min modell "Bull". Sedan gjorde exakt samma sak med "Bear".
- Frågan är om jag istället skulle gjort 4 st. modeller med "KöpBull" & "SäljBull" och samma sak med Bear och sedemera anslutit dessa 4 till respektive instrument (XACT BULL & BEAR)?
Förövrigt har jag lagt in ditt "hack" i ini-filen som loopar modellen http://www.autostock.se/vbulletin/sh...highlight=loop
om det kan ha orsak till problemet...
Comment