Ja, det har varit svårt i några dagar nu och svidit, jag har dessutom haft andra problem rent tekniskt så jag kan inte avgöra vad som beror på vad dessvärre.
I dag är en dag att skriva upp datumet på och använda för framtida körningar i analysbänken, ett klockrent mönsterexempel på vad man skall bemästra för att nå framgång i det långa loppet.
En "terminator-reverse" som jag nämnde tidigare hade plockat in 6-8 punkter idag om man som jag kör med lite längre offset mellan breakoutlinjerna.
Kanske det är såpass enkelt att man kan nyttja linjerna till både "break-out" där man tar position i "rätt" riktning och "break-in" där man tar position i "fel" riktning.
Har man en stoploss bakom sig så får man ta en minimal förlust om det inte går vägen.
I dag är en dag att skriva upp datumet på och använda för framtida körningar i analysbänken, ett klockrent mönsterexempel på vad man skall bemästra för att nå framgång i det långa loppet.
En "terminator-reverse" som jag nämnde tidigare hade plockat in 6-8 punkter idag om man som jag kör med lite längre offset mellan breakoutlinjerna.
Kanske det är såpass enkelt att man kan nyttja linjerna till både "break-out" där man tar position i "rätt" riktning och "break-in" där man tar position i "fel" riktning.
Har man en stoploss bakom sig så får man ta en minimal förlust om det inte går vägen.
Comment