If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Rikard, enligt nedan text, behöver vi kontakta Nordnet igen? Vad skall de göra? Mina AT startar om hela tiden kan Nordnet göra ngt åt det? Är det feeden som inte verkar finnas ?
"Idag 1:a december är WinTrade nedstängt. Autotrader använder samma API och för de flesta verkar allt rulla på som vanligt. För några användare har feeden däremot inte startat automatiskt. Om du inte får löpande kurser på aktier och index just nu behöver du göra följande:
Logga in hos Nordnet
Välj det konto som är satt som "Förvalt konto"
Gå till Min Depå > Mina avtal och abonnemang
Kontrollera så att Autotrader Realtime är aktiv
Om inte, sätt den aktiv och starta om Autotrader
Om ovanstående inte hjälper behöver du ringa Nordnet för support.
För närvarande har även Nasdaq problem med feeden till börshandlade produkter. Detta har inget med Autotrader att göra i sig, och vi räknar med att det problemet är löst inom kort."
Comment