Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wintrade stängs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
    Härligt att höra! Tackar!



    Kolla i Inställningar > Grunduppgifter för alla instrument

    Om du har dubletter syns de som samma instrument med (53) efter namnet.

    För övrigt ser själva börslistan normal ut, de instrument som står D efter är för danska marknaden.

    Tack för snabbt svar Rikard.
    Var inne och tittade i grunduppgifterna och för MINI L OMX och MINI S OMX finns inga instrument med (53). Så då verkar allt i ordning och jag kan koppla på ordermodellerna ikväll.

    Comment


    • Har något knas med ETP-link. För TOM, så har jag fått innehav i två olika Etp:er så antalet är dubbelt så många som test-kontots. Har provat att sälja manuellt, men vid nästa hel timme så köper den på sig samma mängd igen, utan att sälja något.Några förslag hur jag kommer tillrätta med detta?

      Comment


      • Ursprungligen postat av magnusb3 Visa inlägg
        Har något knas med ETP-link. För TOM, så har jag fått innehav i två olika Etp:er så antalet är dubbelt så många som test-kontots. Har provat att sälja manuellt, men vid nästa hel timme så köper den på sig samma mängd igen, utan att sälja något.Några förslag hur jag kommer tillrätta med detta?
        Kolla så att minisarna är incheckade med en 1:a i rutan ETP-check in. (de kan ha försvunnit i.o.m. uppdateringen)

        Comment


        • Får bare kurser och rett dato for noen Minis. Se bild.
          Last edited by Palgrave; 2017-12-10, 16:41.

          Comment


          • Ursprungligen postat av nicedays Visa inlägg
            Kolla så att minisarna är incheckade med en 1:a i rutan ETP-check in. (de kan ha försvunnit i.o.m. uppdateringen)
            Japp, det var det som spökade. Tack för tipset!
            Lite trött i skallen så jag missade att kolla alla Etp:erna...

            Comment


            • EDIT: Fant felen. Måtte aktivera realtid OMX i Nordnet.no.

              Alt OK nu tror jag. . Teamview behövs inte

              Comment


              • Nice!!

                Comment

                Working...
                X