Ursprungligen postat av HenrikSyst
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nordnet Markets
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Har funderat på om det blir skillnad eftersom vi kör med orderdjupsfeeden på. Det är inte så många användare som kör med hela orderdjupet aktiverat, men eventuellt uppför sig differentialfeeden snyggare med hela orderdjupet inkluderat. Kanske är det därför vi inte fått några konstiga avslut. Bara ett tips.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggHar funderat på om det blir skillnad eftersom vi kör med orderdjupsfeeden på. Det är inte så många användare som kör med hela orderdjupet aktiverat, men eventuellt uppför sig differentialfeeden snyggare med hela orderdjupet inkluderat. Kanske är det därför vi inte fått några konstiga avslut. Bara ett tips.
För det har jag aktiverat.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggJapp, den är det. Efter aktivering behövs omstart av Autotrader för att den ska få reda på att feeden finns. Alternativt, vänta till ny börsdag.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggJapp, den är det. Efter aktivering behövs omstart av Autotrader för att den ska få reda på att feeden finns. Alternativt, vänta till ny börsdag.
Comment
-
Tänk om man ändå kunde handla BNPs papper courtagefritt... Vilken dröm...!
Men... det jag verkligen saknar... och drömmer om... är flexcertifikaten. Att kunna koppla sin strategi till ETT papper, med hävstång som alltid ligger i rätt intervall, och sen kunna glömma den och låta den jobba dag ut och dag in, år ut och år in... DET KALLAR JAG FINA PAPPER DET!!! Kan drömmar bli verklighet? Man lever på hoppet...
Comment
-
Ursprungligen postat av swedtraders Visa inläggTänk om man ändå kunde handla BNPs papper courtagefritt... Vilken dröm...!
Men... det jag verkligen saknar... och drömmer om... är flexcertifikaten. Att kunna koppla sin strategi till ETT papper, med hävstång som alltid ligger i rätt intervall, och sen kunna glömma den och låta den jobba dag ut och dag in, år ut och år in... DET KALLAR JAG FINA PAPPER DET!!! Kan drömmar bli verklighet? Man lever på hoppet...
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggSamma här :-) Men gårdagen var det lite svajigt tycker jag. Misstänker att jag har fått ytterligare ett fel avslut i MINI L OMX NORDNET 04, men det var igår. Men jag kan inte veta helt säkert så jag skippar att ta upp det.
Comment
-
Ursprungligen postat av PerG Visa inläggJag tycker även jag att jag fick konstigt pris på MINI L OMX NORDNET 04 just innan callen när Fusion gick lång..
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggVad är poängen med denna aktivering? Kostar väl lite pengar per månad
Comment
Comment