Samma som minis men med finansieringsnivå och stoploss på samma pris. Dvs, man kan handla närmare finansieringsnivå utan att bli utstoppad. Samma som Commerzbank BEST eller Vontobel Knockout warrants alternativt BNP Unlimited Turbos. Same same...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nordnet Markets
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggTurbos ligger i "pipen" att släppas.
NN kundtjänst har i vart fall ännu inget release datum.
Comment
-
Ursprungligen postat av JohanB Visa inläggHur lång kan den pipen tänkas vara då?
NN kundtjänst har i vart fall ännu inget release datum.
Jag har inget datum i dagsläget mer än ett "så snabbt som resurserna tillåter". Prio ett är att få ut Mini Futures i Finland & Danmark nu vilket tagit all tid och bör vara klart inom 1-2 veckor och därefter ligger Unlimited Turbos högst upp på vår to-do. Vi har börjat arbeta på dem legala delar som behövs för att kunna lansera Unlimited Turbos, jag vågar inte ge något datum mer än att det ligger i närtid.
Vh,
Pierre
Comment
-
Ursprungligen postat av Sobel Visa inläggHur tänker Nordnet kring nya minisar under 100 kr för OMX. Om vi fortsätter uppåt så kommer längsat priset för NN 14 vara över 120 - 130. Bör vi inte se NN 15 och kanske även 16 och 17 redn nu. Då kan man checka in dessa för framtiden.
Vi kommer att fylla på med nya under 100 enligt önskemål så att raptor fungerar som den är tänkt.
Vh,
Pierre
Comment
-
Ursprungligen postat av Pierre_Nordnet Visa inläggHej,
Vi kommer att fylla på med nya under 100 enligt önskemål så att raptor fungerar som den är tänkt.
Vh,
Pierre
Comment
-
Ursprungligen postat av Pierre_Nordnet Visa inläggHej,
Jag har inget datum i dagsläget mer än ett "så snabbt som resurserna tillåter". Prio ett är att få ut Mini Futures i Finland & Danmark nu vilket tagit all tid och bör vara klart inom 1-2 veckor och därefter ligger Unlimited Turbos högst upp på vår to-do. Vi har börjat arbeta på dem legala delar som behövs för att kunna lansera Unlimited Turbos, jag vågar inte ge något datum mer än att det ligger i närtid.
Vh,
Pierre
Comment
-
Ursprungligen postat av Sobel Visa inläggNågon tidplan för det?
Comment
-
Ursprungligen postat av Palgrave Visa inläggOg Minis i Norge?
Comment
-
Ursprungligen postat av Sobel Visa inläggNågon tidplan för det?
Comment
-
Ursprungligen postat av Pierre_Nordnet Visa inläggVi listar ett gäng nya OMX Minifutures imorgon 29 juni, long och short.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggFina fisken :-) Ingen mini som har blivit knockad än? Intressant att se hur det hanteras hos Nasdaq.
Comment
-
Ursprungligen postat av Pierre_Nordnet Visa inläggInga OMX minisar ännu mig veterligen. Vi har haft några knockar i oljan, senast idag hade vi en knock i dem.
Comment
-
Ursprungligen postat av Pierre_Nordnet Visa inläggVi listar ett gäng nya OMX Minifutures imorgon 29 juni, long och short.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggOk. När jag vet inga mot OMX heller, men vet du om allt gick bra och som det var tänkt att fungera?
Comment
Comment