Ursprungligen postat av Palgrave
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nordnet Markets
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ursprungligen postat av bat Visa inläggDen länken funkar inte för mig?
Comment
-
Ursprungligen postat av Palgrave Visa inläggFunker inte her heller
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggNågon som provkört? Vi är angelägna om att få ut patchen snarast.
Edit: Nu har jag rensat lite...Attached FilesLast edited by walle; 2017-10-10, 10:54.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggHärligt! Viss skillnad från igår mao.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggTackar, kul om det löser problemen. En sak som vi får frågor på är kostnaden för orderdjupet, har du koll på vad som debiteras? Eller Pierre kanske?
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inlägg29kr kostar det, sen 99kr som vanligt för Wintrade.
Orderdjup för aktier på Stockholmsbörsen, Köpenhamnsbörsen och Helsingforsbörsen (kronor per månad) 60 kr
Om du inte har Private Banking eller nåt annat specialavtal.
Comment
-
Här är priserna som dras hos mig varje månad, men såg nu i prislistan att det ska vara 60kr. Jag är inte Private Banking kund eller något annat avtal.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggVi har en betaversion av en ny DLL för Autotrader som innehåller ett eget lokalt conflation-filter för att sminka över problemet med ETP-feeden från NasdaqOMX. Mer info här: http://autostock.se/vbulletin/showth...0374#post50374
PS. Kul att spreaden är 0,26 punkter på Nordnets minis!
Comment
Comment