Och där hoppade det igång igen!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Störning Kundservice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Det som skiljer är staplarna, visar totalt olika vid olika tillfällen. Sedan fick jag signal idag runt 15:45 som ritades upp men de är totalt bortblåsta nu. Den visar att jag har fått signal på tillfällen då jag inte har fått etc. Så något är det som inte stämmer sen om felet är hos mig eller hos er vet jag inte. Ser att det också är en del "tomma" minuter staplar, så kanske skett något fel vid nerladdningen? Kan tillägga att jag laddade ner nu vid 21:30, kan det vara någon skillnad om man laddar ner det under öppetider?Last edited by larry; 2013-05-14, 21:58.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggOk, det går vi kolla upp. Oftast är det sydtemklockan som skiljer.
Är egentligen inga problem då jag litar på att den agerar rätt i skarp handel.
Comment
-
Ursprungligen postat av cerion Visa inläggÄr det någon mer än jag som har problem med data för OMXS30? Det är tomt i diagrammet, men momentanpriset verkar ändras.
Comment
-
Vi har repararat data för USA-index 131031. Det får fint att ladda ner och ersätta befintligt för USA den dagen.
De som önskar få ner all historik i dagsdataupplösning kan ladda ner hela HIST.DBF från länken nedan. Döp om gamla filen med samma namn till något annat, lägg nya filen i samma katalog och rader två filer:
HIST.CGP
HISTID.NTX
Starta därefter om AutoTrader så ska det finnas dagsdata så långt tillbaka vi har.
Länk till HIST.DBF
PS. Om du kör Win 7 ligger datakatalogen i c:/programdata/nordnetautotrader alternativt c:/programdata/autotraderbas
Comment
Comment