If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vi skulle gärna vilja se vad som loggats i Deblog.txt runt tidpunkten för spiken, om det varit några omstarter eller liknande där. Även omstarthanteringen är förbättrad i senaste programversionerna.
Jag har enbart tagit ner kurserna från kundservice igår och idag. Spiken från igår kvarstår trots omstart och spiken idag är kvar. Hoppas att det kan fixas innan måndag då jag tänker vara aktiv igen.
Spiken för igår var egentligen en nolla så skalan för terminen börjar på 0.
version 2.9.0.19 syns som sagt bara då man visar realtid inte med minutstaplar eller grövre.
Med vänlig hälsning
Bertil
Går spiken verkligen ända ned till 0? Jag tyckte det såg ut som 10 igår, men nu kan jag inte se eftersom jag kör nExt2, och de maskiner som fortfarande kör nExt1 kan inte tanka från KS-servern pga max antal kataloger är för högt. Kan någon se hur långt ned spiken går?
Går spiken verkligen ända ned till 0? Jag tyckte det såg ut som 10 igår, men nu kan jag inte se eftersom jag kör nExt2, och de maskiner som fortfarande kör nExt1 kan inte tanka från KS-servern pga max antal kataloger är för högt. Kan någon se hur långt ned spiken går?
Jag kör ju också nExt2. Jag kan inte se spiken överhuvudtaget, men autoskalningen går ner till 0 då man har realtidsvisning. Vid alla andra upplösningar är det inget problem.
Det är nog bara de som har nExt1 som kan se en spik.
Rikard, jag har skicka dig en dropbox länk med Deblog filen, samt ett mail med en bild på kursspiken den 21/1, där jag zoomat in och får bottennoteringen till 3,10. Har även beskrivit de andra spikarna i mitt mail till dig.
Comment