Fungerar inte webinar
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Portfolio Mixer
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Henric Visa inläggInte en timme. Jag märker också att det tar längre tid än vanligt.
Comment
-
Ursprungligen postat av boha Visa inläggSnyggt . Hur lång tid brukar det ta innan fundseeder har beräknad klart? Tycker den har sagt "processing" en dryg timme nu utan resultat.
Comment
-
Super genomgång i går .
Funderade på om månadsutgift också kan användas som månadssparande om man skriver in ett negativt tal? Tycker det ser korrekt ut på Mixer-fliken fast det blir en stor DD i början? Däremot ser jag ingen effekt på "Utveckling 2016-2019"-fliken?
Comment
-
Ursprungligen postat av boha Visa inläggSuper genomgång i går .
Funderade på om månadsutgift också kan användas som månadssparande om man skriver in ett negativt tal? Tycker det ser korrekt ut på Mixer-fliken fast det blir en stor DD i början? Däremot ser jag ingen effekt på "Utveckling 2016-2019"-fliken?
Skicka vilken mix du kör så kan jag kolla
robotmaker2017@gmail.com
Comment
-
Får inte ihop det 100% på mixer-fliken - jag tror det är fel med just första månadsutgift/sparande. Om jag ändrar följande tre celler tycker jag det stämmer bättre:
B4 = B1 - Q4
O4 = B1 - Q4
P4 = SUM(R4:AM4)
Då blir första utgift/sparande lagt till på såväl konto-kolumnen och dom enskilda testkonton för strategier.
Comment
-
Den kolumnen som heter "Allokerat" blir lite missvisande då många modeller är inlaggda med hävstång. Att kunna få ut hur stor possition man verkligen har på marknaden hade varit väldigt intressant, lite lättare att få en bild av hur står den totala hävstången är i portföljen.AlgoPal - Emotionless Trading - Hyr ut våra trading algoritmer for Autostock via algopal.com
Comment
Comment