Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
    Något strul med de uppdaterade filerna, vi valde att ta bort dem så snabbt som möjligt från servern efter att vi upptäckte det. Vi kommer att kontakta de kunder som laddat ner uppdateringen och verifiera att alla andra modeller är intakta.
    Betyder det att det måste laddas en gång till när du meddelat här att det är OK?
    Berra

    Comment


    • #32
      Fick också felmeddelande. Har den kraschande uppdateringen sabbat något annat eller är det bara att vänta på ny uppdatering?

      Mvh

      Comment


      • #33
        Det är det vi undersöker, de som fått felmeddelande beror bara på att vi tagit bort filerna. De som uppdaterat utan felmeddelande kommer vi kontakta med en instruktion för att kontrollera andra modeller. Vi hoppas ha en lösning klar under eftermiddagen.

        Comment


        • #34
          Vill bara berätta att raptor "tog" Obi Wans platts i "connected scripts". vad som har hänt bakom kulliserna vet jag ej.
          mvh/Hoocke

          Comment


          • #35
            Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
            Det är det vi undersöker, de som fått felmeddelande beror bara på att vi tagit bort filerna. De som uppdaterat utan felmeddelande kommer vi kontakta med en instruktion för att kontrollera andra modeller. Vi hoppas ha en lösning klar under eftermiddagen.
            Jag har uppdaterat utan felmeddelande, fick fyra modeller och sex script, men vet inte omdet har blivit något annat fel syn inte något konstigt och NAT funkar i uppstart och stängning?
            Berra

            Comment


            • #36
              Programuppdatering ligger ute nu som rättar ev problem med uppdatering av standardmodeller. Kör den först, och hämta därefter nya versionerna av standardmodellerna som vi lägger ut kl 18 idag.

              Kontrollera att ev egna ordermodeller inte är påverkade, och även kommersiella handelsstrategier. Dessa går att installera om och återansluta vid behov.

              Comment


              • #37
                Ursprungligen postat av hoocke Visa inlägg
                Vill bara berätta att raptor "tog" Obi Wans platts i "connected scripts". vad som har hänt bakom kulliserna vet jag ej.
                mvh/Hoocke
                Förlåt min okunnighet, men vad betyder detta exakt?

                Comment


                • #38
                  JMillard81

                  det är nog inte du som är okunnig utan jag som inte kan "tugget" ännu.

                  jo, när jag installerade Raptor så försvann Obi Wan från plats1 och 2 i "connected scripts". Raptor hamnade där istället. Jag har ju inte satt upp någon automatisk order ännu så det var inga problem.

                  hur som helst har jag installerat på nytt och nu ser det bra ut.

                  mvh/Hoocke

                  Comment


                  • #39
                    Det var därför det var viktigt för oss att gå ut med extra mail och separat utskick till de som kan ha laddat ner uppdateringen. Vi har nu informerat om korrigeringen och vikten av att man kontrollerar sina ordermodeller innan börsöppningen på måndag.

                    Comment


                    • #40
                      Fick ni andra entry Short på 1093:50 och exit på 1089 idag?

                      Comment


                      • #41
                        1093,75 - 1089,25 = 4,5p

                        Comment


                        • #42
                          kl 9.33 signal short 1093.25 affär 1093.00 perfekt just nu +3pkt
                          Nej ingen exit ännu??
                          Gick in och sålde för hand nu 10.13 på +3pkt
                          Lurt att det inte blev exit signal här??
                          Last edited by Berra; 2012-02-27, 09:14. Anledning: Exit
                          Berra

                          Comment


                          • #43
                            1093,50 - 1089 också!

                            Comment


                            • #44
                              Fråga utanför ämnet - Har terminatorn signalerat idag?

                              Comment


                              • #45
                                Berra, har du kopplat på exit-modellen då..?? för exit har verkställts.

                                Comment

                                Working...
                                X