Ursprungligen postat av Rikard Nilsson
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggDet är det vi undersöker, de som fått felmeddelande beror bara på att vi tagit bort filerna. De som uppdaterat utan felmeddelande kommer vi kontakta med en instruktion för att kontrollera andra modeller. Vi hoppas ha en lösning klar under eftermiddagen.Berra
Comment
-
Programuppdatering ligger ute nu som rättar ev problem med uppdatering av standardmodeller. Kör den först, och hämta därefter nya versionerna av standardmodellerna som vi lägger ut kl 18 idag.
Kontrollera att ev egna ordermodeller inte är påverkade, och även kommersiella handelsstrategier. Dessa går att installera om och återansluta vid behov.
Comment
-
Ursprungligen postat av hoocke Visa inläggVill bara berätta att raptor "tog" Obi Wans platts i "connected scripts". vad som har hänt bakom kulliserna vet jag ej.
mvh/Hoocke
Comment
-
JMillard81
det är nog inte du som är okunnig utan jag som inte kan "tugget" ännu.
jo, när jag installerade Raptor så försvann Obi Wan från plats1 och 2 i "connected scripts". Raptor hamnade där istället. Jag har ju inte satt upp någon automatisk order ännu så det var inga problem.
hur som helst har jag installerat på nytt och nu ser det bra ut.
mvh/Hoocke
Comment
Comment