Ja det stämmer, tisdag var enda minusdag.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Skulle du Richard kunna kolla vad som är fel för mig eftersom min NAT-installation dator har fungerar väldigt konstigt den här veckan? Igår fick jag tex minus genom en trade på morgonen som blev ca 5p förlust och sedan fick ut ca 4p på traden på eftermiddagen. Finns det någon epost som jag skicka dig mina log-filer till?
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggLurigt det här med lösendagar för terminerna, det stämmer att lösen är 2:a fredagen i mars. Vet inte varför dock.
Mars månad hade 5 fredagar, (vilket kanske ställde till det?).
Den tredje fredagen inföll den 16:e mars
Den första fredagen inföll den 2:a mars
Comment
-
Ursprungligen postat av JMillard81 Visa inläggSkulle du Richard kunna kolla vad som är fel för mig eftersom min NAT-installation dator har fungerar väldigt konstigt den här veckan? Igår fick jag tex minus genom en trade på morgonen som blev ca 5p förlust och sedan fick ut ca 4p på traden på eftermiddagen. Finns det någon epost som jag skicka dig mina log-filer till?
Maila Deblog och Tradelog så kollar vi. info@autostock.se
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggKör du med senaste scripten? Daterade 120326?
Maila Deblog och Tradelog så kollar vi. info@autostock.se
Angående scripten kör jag med 120326 för scripten long och short och 120327 för exit long och exit short.
Comment
-
Ursprungligen postat av mikbob Visa inläggSamma här
11:00 ORDER "sl) OMX Raptor long 120326 OMXS302D" kurs 1029.75
Comment
-
Ursprungligen postat av Tradern Visa inläggÄr det någon mer än jag som har problem med Nordnet och deras krånglande säkerhetskrav. De senaste dagarna har säkerhetskravet inte försvunnit trots att jag har avvecklat positionen. De har dock medgivit att de har problem...
Anders
I övrigt så slog min TP till så jag är ute ur positionen tillsvidare.
11:57 ORDER "sl) Take Profit Long OMXS302D" kurs 1035.25
Comment
-
Ursprungligen postat av Tradern Visa inläggÄr det någon mer än jag som har problem med Nordnet och deras krånglande säkerhetskrav. De senaste dagarna har säkerhetskravet inte försvunnit trots att jag har avvecklat positionen. De har dock medgivit att de har problem...
Anders
Comment
-
I övrigt så slog min TP till så jag är ute ur positionen tillsvidare.
11:57 ORDER "sl) Take Profit Long OMXS302D" kurs 1035.25
14:39 ORDER "sl) OMX Raptor long 120326 OMXS302D" kurs 1038.25
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggFick ni vinsthemtag nu på 1040 typ, och ny Long-signal?
Edit: I och för sig ser jag att jag fått denna "analys" signal tidigare.
15:02 ANALYS "sl) OMX Raptor long 120326 OMXS302D" kurs 1040.00Last edited by mikbob; 2012-04-16, 15:49.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggFick ni vinsthemtag nu på 1040 typ, och ny Long-signal?
Comment
Comment