Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ja det stämmer, tisdag var enda minusdag.

Comment

• Skulle du Richard kunna kolla vad som är fel för mig eftersom min NAT-installation dator har fungerar väldigt konstigt den här veckan? Igår fick jag tex minus genom en trade på morgonen som blev ca 5p förlust och sedan fick ut ca 4p på traden på eftermiddagen. Finns det någon epost som jag skicka dig mina log-filer till?

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
        Lurigt det här med lösendagar för terminerna, det stämmer att lösen är 2:a fredagen i mars. Vet inte varför dock.

Terminslösen infaller ALLTID obs! ALLTID 3:e fredagen i månaden. (Undantaget är röd dag då lösen infaller under närmast tidigare öppna handelsdag.)
        Mars månad hade 5 fredagar, (vilket kanske ställde till det?).

Den tredje fredagen inföll den 16:e mars
        Den första fredagen inföll den 2:a mars

Comment

• Ursprungligen postat av JMillard81 Visa inlägg
          Skulle du Richard kunna kolla vad som är fel för mig eftersom min NAT-installation dator har fungerar väldigt konstigt den här veckan? Igår fick jag tex minus genom en trade på morgonen som blev ca 5p förlust och sedan fick ut ca 4p på traden på eftermiddagen. Finns det någon epost som jag skicka dig mina log-filer till?
          Kör du med senaste scripten? Daterade 120326?

Maila Deblog och Tradelog så kollar vi. info@autostock.se

Comment

Kör du med senaste scripten? Daterade 120326?

Maila Deblog och Tradelog så kollar vi. info@autostock.se

Skickade mejl till dig nu med filerna.
            Angående scripten kör jag med 120326 för scripten long och short och 120327 för exit long och exit short.

Comment

• 11:00 ANALYS "sl) OMX Raptor long OMXS302D" kurs 1029.75

Comment

• Samma här

11:00 ORDER "sl) OMX Raptor long 120326 OMXS302D" kurs 1029.75

Comment

• Ursprungligen postat av mikbob Visa inlägg
                  Samma här

11:00 ORDER "sl) OMX Raptor long 120326 OMXS302D" kurs 1029.75
                  Samma siffror hos mig

Comment

• Är det någon mer än jag som har problem med Nordnet och deras krånglande säkerhetskrav. De senaste dagarna har säkerhetskravet inte försvunnit trots att jag har avvecklat positionen. De har dock medgivit att de har problem...

Anders

Comment

• Ursprungligen postat av Tradern Visa inlägg
                      Är det någon mer än jag som har problem med Nordnet och deras krånglande säkerhetskrav. De senaste dagarna har säkerhetskravet inte försvunnit trots att jag har avvecklat positionen. De har dock medgivit att de har problem...

Anders
                      Inte vad jag märkt i alla fall.

I övrigt så slog min TP till så jag är ute ur positionen tillsvidare.

11:57 ORDER "sl) Take Profit Long OMXS302D" kurs 1035.25

Comment

• Ursprungligen postat av Tradern Visa inlägg
                        Är det någon mer än jag som har problem med Nordnet och deras krånglande säkerhetskrav. De senaste dagarna har säkerhetskravet inte försvunnit trots att jag har avvecklat positionen. De har dock medgivit att de har problem...

Anders
                        Hände mig nån dag förra veckan.

Comment

• I övrigt så slog min TP till så jag är ute ur positionen tillsvidare.

11:57 ORDER "sl) Take Profit Long OMXS302D" kurs 1035.25
                          Den tidiga vinsthemtagningen känns en smula...onödig.

14:39 ORDER "sl) OMX Raptor long 120326 OMXS302D" kurs 1038.25

Comment

• Fick ni vinsthemtag nu på 1040 typ, och ny Long-signal?

Comment

Fick ni vinsthemtag nu på 1040 typ, och ny Long-signal?
                              Jag ligger inte i fas men har inte fått någon exit long signal so far.

Edit: I och för sig ser jag att jag fått denna "analys" signal tidigare.

15:02 ANALYS "sl) OMX Raptor long 120326 OMXS302D" kurs 1040.00
                              Last edited by mikbob; 2012-04-16, 15:49.

Comment

Fick ni vinsthemtag nu på 1040 typ, och ny Long-signal?
                                Nä 14:41@1038,25 är senaste

Comment

Working...
                                X