Exit short kom kl 12 här. +1,75 pkt netto
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av BRB_67 Visa inläggFörsta gången för migUrsprungligen postat av Berra Visa inläggDär har vi det jag har inte fått ngn order som gått igenom sedan jag uppdaterade programmet tror det var i onsdags kväll och bytte samtidigt till 302D sedan har det inte fungerat, jag mailar.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggVore mycket bra om vi fick tillgång till Deblog och Tradelog för att se vad som loggats. Scriptet larmar när något av de depårelaterade frågorna inte fått svar, så det verkar som att något inte skickats tillbaka från Nordnet på ett normalt sätt. I så fall vore det bra om vi kan utvärdera det och se om något behöver kompletteras/ändras.
Comment
-
Ursprungligen postat av JMillard81 Visa inläggFör mig:
10.10: OMX Raptor long OMXS302D kurs 1100.75
Den ligger kvar?
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggMen då kör du inte på de versionerna som har MACD som trendfilter?
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggVore mycket bra om vi fick tillgång till Deblog och Tradelog för att se vad som loggats. Scriptet larmar när något av de depårelaterade frågorna inte fått svar, så det verkar som att något inte skickats tillbaka från Nordnet på ett normalt sätt. I så fall vore det bra om vi kan utvärdera det och se om något behöver kompletteras/ändras.Berra
Comment
-
Ursprungligen postat av JMillard81 Visa inläggJag kör på standarden. Körde uppdatera standardmodeller klockan 1 i natt. Måste jag göra något annat för att få den nya versionen?
Comment
-
Ursprungligen postat av mikola Visa inläggRikard har inte sagt att den ligger upplagd på standardmodeller än så man får nog kopiera scriptet här ifrån forumet om man vill ha macd-modellen.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggNi som ev fått larm från kontrollscript vid order, lägg in följande script och koppla lokalt larm så kan vi se hur ofta det larmar:
i1(not(and(ge(cash(d),portfolio(d)),gt(cash(d),0))))Berra
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggSkapa ett nytt script enligt koden, anslut på valfri plats på terminen och koppla lokalt larm. Tanken är att se hur ofta det larmar för kommunikationsproblem med Nordnet.
OBS, gäller endast programversion 9.1.1.14
Comment
-
Ursprungligen postat av BRB_67 Visa inläggFixat, hoppas på en longsignal snart när macd vänder
Ursprungligen postat av mikbob Visa inlägg11:03 ORDER "sl) OMX Raptor short OMXS302D" kurs 1100.00
12:00 ORDER "sl) OMX Raptor exit short OMXS302D" kurs 1098.00
Ut 1100 och in 1098,25. Netto + 1,75 punkter.
Rikards senaste version 120316 (från forumet)
Comment
Comment