När jag handlar Fusion så har jag bestämt insatsen till -95 så att 95% av depåvärdet investeras. Går det på samma sätt konfigurera ETP-Link autoselect så att ett %-värde används vid köp? Jag vill att 10 grids insats ska vara 95% av depåvärdet. Problemet är ju att det skarpa depåvärdet ändras under tiden som depån är investerad i en eller flera grids. Men det kanske skulle kunna utvärderas varje ny börsdag och att nya grids investeras utifrån dagens depåvärdet?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Hur gör man med preferred price på tex 75 kr när det gäller andra emittenters produkter och de har en annan prissättning än CBK?
Eller funkar tex 75 kr på alla instrument med häv 20?
Eller går det att ha flera preferred price..?
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggHela positionen säljs vid "kandidat-byte". Vill man säkra upp mot att en emittent får problem kan man ju checka in fler minis från andra emittenter också.
Comment
-
Ursprungligen postat av Cikoria Visa inläggVerkar stå stilla på NNs hemsida och Avanza också
Comment
-
-
Ursprungligen postat av Cikoria Visa inläggIG, vad är det?
Comment
-
Ursprungligen postat av sirnick Visa inlägg
Edit: Här är en bra sida för att få lite översikt på kurser: https://www.educatedtrading.bnpparib...realtidskurserLast edited by walle; 2017-05-08, 09:56.
Comment
Comment