Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Jag har 7 grids long just nu, lite till sedan får vi hoppas på en upptur. Puh

Comment

• Är det dags att ansluta till Nordnets minis nu? Är Rikards förhandlingar klara med NN?

Comment

• Ursprungligen postat av Tordnado Visa inlägg
        Är det dags att ansluta till Nordnets minis nu? Är Rikards förhandlingar klara med NN?
        Om man vill ;-) Jag tänkte fixa det idag eller i helgen. Min Raptor ligger just nu med 0st grids så nu är ju egentligen guldläge för mig.

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
          Om man vill ;-) Jag tänkte fixa det idag eller i helgen. Min Raptor ligger just nu med 0st grids så nu är ju egentligen guldläge för mig.
          Sitter jag tjock i morgon så får CBK vara kvar. Satsar på en uppgång i nästa vecka. Då får jag suga i mig courtaget. Är det vinst i morgon så säljer jag av allt och byter i helgen.

Comment

• Spelar ju egentligen ingen roll när man byter, det som är förlust nu blir vinst på nästa instrument.

Comment

• Ursprungligen postat av Sobel Visa inlägg
              Jag har 7 grids long just nu, lite till sedan får vi hoppas på en upptur. Puh
              Jag ligger redan fulltankad med 10 grids long sedan igår, det var snabbt jobbat med 9 grids idag. Nån mer som är full? Vi får hoppas det bara är en hicka på börsen..

/Tim

Comment

• Samma här fulltankad idag! 1600 måste hålla

Comment

• Ursprungligen postat av torkelab Visa inlägg
                  Jag ligger redan fulltankad med 10 grids long sedan igår, det var snabbt jobbat med 9 grids idag. Nån mer som är full? Vi får hoppas det bara är en hicka på börsen..

/Tim
                  Här är det fullt också

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                    Spelar ju egentligen ingen roll när man byter, det som är förlust nu blir vinst på nästa instrument.
                    Räcker det om man checkar ut alla CBK och tar en av NN-minisarna innan hel timme. Kommer ETP-link i så fal att byta?

Comment

• Japp, den byter vid hel timme.

Comment

• Här har plingat i telefonen så jag knappt har hunnit jobba...10 grids!

Comment

Räcker det om man checkar ut alla CBK och tar en av NN-minisarna innan hel timme. Kommer ETP-link i så fal att byta?
                          Har det emitterats någon Nordea turbo med häv 20 ännu..?

Comment

• Ursprungligen postat av torkelab Visa inlägg
                            Har det emitterats någon Nordea turbo med häv 20 ännu..?
                            Nope, inga turbos än. Några minis har kommit, men bara för index än sålänge.

Comment

• Min ETP-link sålde av hela innehavet vid 73 kr (min ref är 75) varför, det finns ingen närmare.

När jag kollade strax efter 1600 hade den inte köpt någon annan, det fanns heller inga priser för några andra minisar som jag har incheckade.

Nu är Raptorkontot och det skarpa ur synk. Kursen stiger och jag har inga grids att sälja. Vad har hänt och varför?
                              Last edited by Sobel; 2017-05-18, 16:15.

Comment

Min ETP-link sålde av hela innehavet vid 73 kr (min ref är 75) varför, det finns ingen närmare.

När jag kollade strax efter 1600 hade den inte köpt någon annan, det fanns heller inga priser för några andra minisar som jag har incheckade.

Nu är Raptorkontot och det skarpa ur synk. Kursen stiger och jag har inga grids att sälja. Vad har hänt och varför?
                                Samma här..??

Comment

Working...
                                X