Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur går era affärer ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Bertil, vinsten på 1 år är 278,31%, se screenshot.

    Walle, det stämmer att depån gick ner till 120%, men trading-strategin hämtar igen det snabbt. Hur ser ditt screenshot ut för de senaste 3 månaderna?
    Attached Files

    Comment


    • Ursprungligen postat av jorgeng Visa inlägg
      Bertil, vinsten på 1 år är 278,31%, se screenshot.

      ...
      Grattis Jörgen. Du vinner.
      mvh
      Bertil

      Comment


      • Vi får väl avvakta Walles screenshot också..


        Det mest intressanta är hur Kavastu säger att han tjänar 25% vinst varje år på sin aktiehandel och blir ifrågasatt av trading-folket.

        25%, vad håller den mannen på med ??

        Comment


        • Kvasten har som mål att gå ca 25% bättre än index varje år. Dvs, om index faller 50% är han nöjd med -25% osv. Bara aktier, inga hävstångsprodukter, inga blankningar.

          Comment


          • Mitt screenshot är -5,55% för 3 månader. Hög volla i depån = för hög risk i min värld, eller en liten depå som man kan ta lite högre risk i. :-)

            Comment


            • Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
              Kvasten har som mål att gå ca 25% bättre än index varje år. Dvs, om index faller 50% är han nöjd med -25% osv. Bara aktier, inga hävstångsprodukter, inga blankningar.

              Han jämför sig med OMXSPI inte S30 :-) Gjorde inte SPI ATH förra året?

              Comment


              • 16:06 ORDER "sl) Mitt BolVol7 sälj OMXS309A" kurs 1469.50
                17:23 ORDER "sl) Min Signal2 cover innan stängning OMXS309A" kurs 1469.25 +0.25

                Ackumulerad vinst från 14/6-17 skarpt med ordermodeller: -17.60 punkter
                1 jan 2016 - nu skarpt utan courtage med syltfingrar (ibland): -71.60 punkter

                Bruttovinst idag skarp handel : +0.25 punkter


                Med vänlig hälsning
                Bertil

                Comment


                • 13:15 ORDER "sl) Mitt BolS1 sälj OMXS309A" kurs 1461.75
                  17:23 ORDER "sl) Min Signal2 cover innan stängning OMXS309A" kurs 1471.50 -9.75

                  Ackumulerad vinst från 14/6-17 skarpt med ordermodeller: -27.45 punkter
                  1 jan 2016 - nu skarpt utan courtage med syltfingrar (ibland): -81.45 punkter

                  Bruttovinst idag skarp handel : -9.75 punkter


                  Med vänlig hälsning
                  Bertil

                  Comment


                  • 10:05 ORDER "sl) Mitt Bol8 sälj OMXS309A" kurs 1463.50
                    15:32 ORDER "sl) Mitt BolVol4 köp vänd OMXS309A" kurs 1453.00 +10.50
                    15:47 ORDER "sl) Egen DAX2 TP lång index OMXS309A" kurs 1453.90 +0.90

                    Ackumulerad vinst från 14/6-17 skarpt med ordermodeller: -16.05 punkter
                    1 jan 2016 - nu skarpt utan courtage med syltfingrar (ibland): -70.05 punkter

                    Bruttovinst idag skarp handel : +11.40 punkter


                    Med vänlig hälsning
                    Bertil
                    Last edited by Bertil; 2019-01-15, 14:58.

                    Comment


                    • Min depå kör endast Alpha shark sedan några månader tillbaka. Inte i närheten av de bästa i denna tråd men jag gillar att roboten lyckas skapa vinster utan allt för stora kast. Dessutom har ju OMX gått ner en hel del sista tiden så då är det extra trevligt med en kurva som pekar snett uppåt
                      Attached Files

                      Comment


                      • Ursprungligen postat av RCN Visa inlägg
                        Min depå kör endast Alpha shark sedan några månader tillbaka. Inte i närheten av de bästa i denna tråd men jag gillar att roboten lyckas skapa vinster utan allt för stora kast. Dessutom har ju OMX gått ner en hel del sista tiden så då är det extra trevligt med en kurva som pekar snett uppåt
                        Ser ju bra ut. Vilken häv kör du och vilka minisar använder du?
                        mvh
                        Bertil

                        Comment


                        • 10:02 ORDER "sl) Mitt Bol6 sälj OMXS309B" kurs 1458.25
                          17:23 ORDER "sl) Min Signal2 cover innan stängning OMXS309B" kurs 1465.45 -7.20


                          Ackumulerad vinst från 14/6-17 skarpt med ordermodeller: -23.25 punkter
                          1 jan 2016 - nu skarpt utan courtage med syltfingrar (ibland): -77.25 punkter

                          Bruttovinst idag skarp handel : -7.20 punkter

                          mvh
                          Bertil
                          Last edited by Bertil; 2019-01-16, 20:03.

                          Comment


                          • Ursprungligen postat av Bertil Visa inlägg
                            Ser ju bra ut. Vilken häv kör du och vilka minisar använder du?
                            mvh
                            Bertil
                            Häv cirka 2,6. Minisarna har jag ändrat lite hit och dit men nu kör jag dyraste i listan på lång (nr01) samt billigaste i listan på kort enligt rekommendationer i Alpha shark tråden.

                            Inga turbos utan vanliga futures

                            Comment


                            • Ursprungligen postat av RCN Visa inlägg
                              Min depå kör endast Alpha shark sedan några månader tillbaka. Inte i närheten av de bästa i denna tråd men jag gillar att roboten lyckas skapa vinster utan allt för stora kast. Dessutom har ju OMX gått ner en hel del sista tiden så då är det extra trevligt med en kurva som pekar snett uppåt
                              Härligt att se!

                              Comment


                              • 12:22 ORDER "sl) Mitt BolS1 sälj OMXS309B" kurs 1469.55
                                15:56 ORDER "sl) Mitt Bol6 köp vänd OMXS309B" kurs 1471.90 -2.35
                                16:06 ORDER "sl) Mitt Felstuds1 sälj vänd OMXS309B" kurs 1470.25 -1.65
                                17:23 ORDER "sl) Min Signal2 cover innan stängning OMXS309B" kurs 1474.00 -3.75

                                Ackumulerad vinst från 14/6-17 skarpt med ordermodeller: -30.95 punkter
                                1 jan 2016 - nu skarpt utan courtage med syltfingrar (ibland): -84.95 punkter

                                Bruttovinst idag skarp handel : -7.70 punkter

                                mvh
                                Bertil
                                Last edited by Bertil; 2019-01-17, 20:36.

                                Comment

                                Working...
                                X