If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Inte på rätt bana idag:
10:14 ORDER "sl) breakout andra Sälj OMXS304C" kurs 1354.25
10:55 ORDER "sl) Terminator Long OMXS304C" kurs 1357.25 -3
men vem vet det kanske fixar sig
Inte på rätt bana idag:
10:14 ORDER "sl) breakout andra Sälj OMXS304C" kurs 1354.25
10:55 ORDER "sl) Terminator Long OMXS304C" kurs 1357.25 -3
men vem vet det kanske fixar sig
17:22 ORDER "sl) Signal sälj innan stängning OMXS304C" kurs 1358.75 =tot-1,50
Nu är det ju rätt lugnt i forumet. NAT är stabilt och det är endast några få trådar om scriptning mm som är aktiva. Tråden "Hur går era affärer" har fått fler regelbundna deltagare vilket är mycket roligt. Jag saknar lite helgdiskussionerna, och det skulle vara intressant om vi tog upp något scriptningsämne där vi kunde dela med oss lite av våra erfarenheter. T.ex lite tips från LillWicke hur man skulle kunna scripta in stöd och motståndsnivåer.
Med vänlig hälsning
Bertil
Nu är det ju rätt lugnt i forumet. NAT är stabilt och det är endast några få trådar om scriptning mm som är aktiva. Tråden "Hur går era affärer" har fått fler regelbundna deltagare vilket är mycket roligt. Jag saknar lite helgdiskussionerna, och det skulle vara intressant om vi tog upp något scriptningsämne där vi kunde dela med oss lite av våra erfarenheter. T.ex lite tips från LillWicke hur man skulle kunna scripta in stöd och motståndsnivåer.
Med vänlig hälsning
Bertil
Jag håller med vore intressant om det gick att få till stöd och motstånden ihop med scripten
09:02 ORDER "sl) Take Profit short TE OMXS304C" kurs 1331.75 (50%)
11:02 ORDER "sl) Tracker Enhanced short OMXS304C" kurs 1337.00 (100 %) 12:40 ORDER "sl) Take Profit short TE OMXS304C" kurs 1331.50 (50%)
+ 20,75 punkter
Var sugen att plocka hem allt på öppning men lät ändå systemet köra sin grej
Edit: Egentligen ingen lust vara exponerad igen i den här marknaden
Gick ju hyggligt ändå.
Lång över natt brukar statistiskt vara bra, men allt kan ju hända - speciellt över helger. Extra olyckligt att TOM-effekten misslyckades också, men krig hör ju inte till vanligheterna tack och lov.
Jaha, inatt låg jag förstås kort, och så säger Putin att han skall dra tillbaka lite trupper så hoppat kursen upp drygt 12 punkter direkt på morgonen. Jag säger då det...
mvh
Bertil
Men Bertil då, du får bli hemma på natten spec i dessa oroliga tider
Men även om jag sover lugnt hemma kan man undra om denna ingång var rätt?
10:14 ORDER "sl) breakout första Köp OMXS304C" kurs 1344.75
kunde hoppat in redan vid 1337 men det ville den inte
Men Bertil då, du får bli hemma på natten spec i dessa oroliga tider
Men även om jag sover lugnt hemma kan man undra om denna ingång var rätt?
10:14 ORDER "sl) breakout första Köp OMXS304C" kurs 1344.75
kunde hoppat in redan vid 1337 men det ville den inte
17:23:00 Berra Stäng köp innan börsstängning 1 353,00 =+8.25 (om jag nu inte hade gått ur kl 11.37 på 1345.00)
Men Berra då, vad hade du för skäl till det?
Det gamla motståndet låg ju på 1359 på index, 1350 på terminen.
Jag hade inget skäl alls mer än gårdagen och att det var sent in platt en och en halv timma fick för mig att bättre fly än illa fäkta. Det tog tio min så såg jag att det var helfel som vanligt när locket inte är på syltburken. Sedan var loppet kört för att komma in rätt igen, det fanns en chans vid 14.15 men då var jag inte nära...
Comment