Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur går era affärer ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Bertil Visa inlägg
    Vad är nExt2? Nytt API från Nordnet??
    Hur menar du med öppningskurser för index?
    mvh
    Bertil
    Japp, nytt API med differential-feeds för högsta prestanda. Vi vill vässa hanteringen av öppningskurser för att det ska stämma bättre med officiella siffror.

Comment

• Jag sällar mig till LillWickes rop om AMA, hade kunnat fixat mig utanför i dag...
      Berra

Comment

• Ursprungligen postat av Berra Visa inlägg
        Jag sällar mig till LillWickes rop om AMA, hade kunnat fixat mig utanför i dag...
        Se där, då ökade antalet som önskar AMA med 50%

Jag tror ju i och för sig att det det är måånga fler som önskar sig detta, men som inte vågar tala ur skägget. Var inte Henric lite sugen föresten?

KFAI (klubben för ama:s införande) har just startat en "poll". Ni som önskar er AMA räck upp en hand NU!!

Comment

• Hands up!!

Comment

• Hands up!!

+ syntetiskt VIX, om inte Nordnet kan fixa detta!
            Last edited by Frjoh; 2013-11-14, 21:59. Anledning: VIX

Comment

• Så där ja, då har vi i ett nafs ökat med 150%.
              Var är ni andra någonstans? Kryp fram från gömställena nu.

Per verkade lite intresserad, var är han?

Comment

• Det som är bra, det ska vi ha.

Comment

• Hands up AMA till alla

Comment

• Jag sträcker upp båda händerna!

Comment

• Absolut. Händerna upp i luften. Pannan mot baren, nu spränger vi taket.
                      Rikard har många bollar i luften och har inte glömt detta. Vi kanske ska starta en ny tråd med generella önskemål. Det är alltid bra att belysa nya idéer. Stora, små, realistiska och orealistiska.

Comment

• Starta gärna en till tråd om önskemål osv, så får vi lite bättre feedback på vad som önskas från hela panelen. Jag passar på att upprepa frågan om kursdata från augusti/september 2012 så att vi kan fortsätta renovera klart Kundservice.

Comment

• 09:20 ORDER "sl) Mitt Raptor2 sälj OMXS303L" kurs 1292.75
                          12:33 ORDER "sl) Mitt trend1 köp vänd OMXS303L" kurs 1295.25
                          17:22 ORDER "sl) Min Signal sälj innan stängning OMXS303L" kurs 1296.75

-1 punkt idag.
                          mvh
                          Bertil
                          Last edited by Bertil; 2013-11-15, 22:38.

Comment

• Ursprungligen postat av Bertil Visa inlägg
                            -1 punkt idag.
                            mvh
                            Bertil
                            Jag vill nog påstå att dagen gick med vinst för det kom noll signal, vilket betyder inga minuspunkter som varje år har haft lätt att krypa ner i min plånbok. Tillhör den skaran tradare som Petpee skrev om i annan tråd +20%/-80% jag =80%
                            Berra

Comment

• Ingen bra dag.
                              09:25 ORDER "sl) Mitt OMX3f sälj OMXS303L" kurs 1299.00
                              11:06 ORDER "sl) Mitt trend2 köp vänd OMXS303L" kurs 1300.75
                              11:49 ORDER "sl) Egen dynamisk3 Take Profit Lång OMXS303L" kurs 1302.50

11:51 ORDER "sl) Mitt trend1 sälj OMXS303L" kurs 1302.50
                              12:16 ORDER "sl) Mitt OMX3g köp vänd OMXS303L" kurs 1303.25
                              13:17 ORDER "sl) Egen dynamisk3 Take Profit Lång OMXS303L" kurs 1305.25

14:09 ORDER "sl) Mitt labba8 sälj OMXS303L" kurs 1304.00
                              15:51 ORDER "sl) Mitt trend1 köp vänd OMXS303L" kurs 1305.50

17:21 ORDER "sl) Mitt natt sälj vänd OMXS303L" kurs 1304.75

Blev -4.5 punkter enligt Nordnets dagavräkningsprinciper. Ligger blankad över natten. Får se hur det går.

Med vänlig hälsning
                              Bertil
                              Last edited by Bertil; 2013-11-19, 10:29.

Comment

• Blankning över natten blev ju bra!

Comment

Working...
                                X