Jag hade min AT pausad imorse och ser i analysbänken att Fear/Greed signalerat köp för IJ imorse. Har slagit på handeln igen men den tar ingen position i aktien, vad jag kan se på öppet-villkoret så ska inte det stoppa, vad mer kan det vara som gör att den inte vill handla? Har mer på kontot än de 20% jag vill handla för plus de 2000kr jag reserverat.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fear - Greed
Collapse
X
-
Nix, har SCA B sen 13/6 men ser också att den inte köpt CAST den 21/6 som den enligt körningen i analysbänken skulle ha gjort. Tror att jag hade missförstått och ställt det reserverade beloppet för högt den gången men nu har jag det på 2000kr och 35-70% tillgängligt på de konton jag kör F/G på.
Edit: Jag startade om AT och sålde av mina CODA-innehav som var anledningen till att jag pausat AT i fredags eftersom jag inte ville dumpa dom till fredagens kurs. Efter jag gjort det så tog Fear/Greed position i IJ. Har dock svårt att förstå att det inte skulle funnits pengar eftersom t.ex ett av kontona var ca 70% likvid.Last edited by Freddan; 2017-07-03, 16:39.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggHar inte kollat exakt men HUSQ kan nog plockas in, definitivt ERIC haha
Comment
-
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggFPC på gång in igen imorgon...
Comment
-
Rikard, tänkte höra hur du tänker när du tagit bort F/G ur företagets tradingportfölj. Har du fått kalla fötter efter sommarens sura F/G-resultat eller är det allmänt marknadsklimat som spökar? Tänker mig att modellen tagit höjd för sämre börsklimat då det ju vid bear-market krävs 2% gap.
Jag har iofs också blivit mer försiktig och halverat summan i varje enskild F/G-position.
Comment
Comment