If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag startade upp den idag och för mig ligger den inte flat nu då den som sagt gick kort med 50%. Det som finns på det handlade kontot just nu live är alltså en halv position BEAR OMX.
Är det så det ska vara just nu eller har jag fått fel signal?
Jag har samma dvs 50% BEAR. Jag satte igång i förrgårkväll. OBS jag är rookie så jag kan ha gjort något fel!
Nej så kreativ har jag inte varit , jag förmodar att de följde med när jag laddade ner Fusion. Jag laddade om den igen imorse och startade om, dock har jag inte raderat de 4 som jag listade.
Jag har från början endast haft Fusion OMX index buy och Fusion OMX index sell anslutna så då ändrar jag inte på någonting där då?
ok, men om det finns fyra indexscript skulle jag radera alla och ladda ner Fusion igen för att vara säker på att det är de rätta två modellerna som ansluts till index. Eller ring så kollar jag via fjärrsupporten.
Nu har jag raderat alla ordermodellerna, installerat om Fusion och anslutit allt. När Jag laddade ner den här gången fick jag bara med 6st modeller så det ser rätt ut.
Återstår att se vad som händer på stängning idag, alltid lika spännande
Edit: 50% BULL är vad som finns på kontot live efter dagens stängning. Någon som har något annat?
Comment