50% long igår, det är spridda skurar nu på innehaven.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Henric Visa inläggSamma ska hände mig för ett tag sedan. Dessutom har jag egna modeller som kör på liknande sätt. Verkar lite riskabelt.
Coda kan inte går short då close ligger över MA150 så det verkar inte ske i modellerna utan vid själva uppdateringen?
Kan det vara så att globala variabler ändras vid ominstallation eller uppdatering?
Comment
-
Ursprungligen postat av Christer Visa inläggLegato-delen ligger Long och Coda ligger Short, hos mig!?
Coda ska bara kunna ligga kort om den gjort så en tid. Annars kan det var uppdateringen.
Edit: Min coda ligger short och legato long och därav ingen position.Last edited by Henric; 2016-07-26, 18:40.
Comment
-
Efter en nyinstallation körde jag igång alla tre bottarna Coda, Legato och Fusion på var sina konton idag.
Legato gick lång på stängning i enlighet med vad jag kunde se på analysen. Fusion gick lång med 50%, också det samstämmigt med analys.
Däremot gick Coda även den lång? Analysen säger att Coda borde vara likvid, någon som vet vad som gäller?Last edited by Silvius; 2016-07-28, 18:37.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggOk, har du simulerat alla tre? Kolla så att diagrammet för OMXS30 är komplett.
M
Förutsatt att det nu är så som analyserna säger och att Legato ska vara lång, Coda likvid och Fusion 50% Lång.
Jag ser ut att ha komplett data på OMXS30 tillbaka till 1986-07-28.Last edited by Silvius; 2016-07-28, 20:16.
Comment
Comment