Ursprungligen postat av mikbob
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Min gjorde inget alls den.
Det är trist för senaste två affärerna låg i synk med facit och allt såg bra ut förutom att min historik inte var korrekt vilket jag åtgärdade i helgen när jag inte hade någon position. Kan det vara denna som får den att balla ur igen? Testar nu att ladda ner 4000 dagar kursdata för att se om den börjar funka igen men tyvärr får jag dra ner penningmängden till testnivåer igen inder ett par veckor för att se om den är pålitlig igen då och kanske öka igen därefter.
Comment
-
Det var synd, men att ladda ner 4000 dagar hjälper inte. Kolla så att du har dagsdata till 1987 i diagrammet, och kolla att senaste dagarnas dagsdata också kommit med. Annars ladda hem de dagar som fattas med Ersätt befintligt ikryssat.
Last edited by Rikard Autostock; 2016-07-04, 22:36.
Comment
-
Ursprungligen postat av KarlA Visa inläggFast 1987 bör ju vara löst iom att kag laddade ner den senaste historikfilen i fredags kväll. Sen laddade jag ner 4000 med ersätt ikryssat för de tre omx-indexen. Då bör ju saken vara klar va?
Jag utgår från att du kör senaste versionen av Fusion också?
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggJo, men kolla för säkerhets skull i dagsdiagram. Eftersom det inte blev 100% Short får man ju leta orsaker. Sen är det ju så att Fusion ändå erbjuder en rejäl edge även om man inte har fullständigt data. Flera av de som kört med den gamla HIST-filen har fått minst lika bra resultat, det är bara att det kanske inte blir samma som majoriteten får.
Jag utgår från att du kör senaste versionen av Fusion också?
Mvh
Comment
Comment