Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Halleluja. Jag också

Comment

• Samma här - klirr i kassorna. Dags att size:a upp Fusion lite efter den här fina vinsten. ;-)

Comment

• Grattis, verkar blivit något att korka upp champagnen för. Har inte kört fusion så länge, men den gjorde ett köp av ett antal BULL för bara kort tid sedan, och sålde idag. Liten vinst, men alla vinster är ju kul, eller hur.
        Trevlig helg på er allihopa!
        Always trade for fun - and the money will come as a side effect!
        Alf Johansson, alias
        Börsapan

Comment

• 9 januari gick min Fusion 100% long och det har ju varit en fin resa sedan dess.

Comment

• Ursprungligen postat av MakeItRain Visa inlägg
            Tänket med att göra ett raptor upplägg är väldigt bra, men det bästa är om Rikard göra en styrning med en parameter i scriptet som bestämmer vilken antalsmetod som man vill använda, i tex pensions depå är man ju tvungen att köra bull/bear då minis inte är tillåtna.
            Det kom inte så mycket reaktioner på mitt förslag, så jag tar upp det igen. Detta borde vara en lösning som passar alla.

Comment

• Ursprungligen postat av MakeItRain Visa inlägg
              Det kom inte så mycket reaktioner på mitt förslag, så jag tar upp det igen. Detta borde vara en lösning som passar alla.
              Tycker som du

Comment

• Tycker samma. Båda sätten har sina fördelar. Annars är det inte så svårt att bygga en egen. Ytterligare ett sätt är att bygga modellen med extraobjekt och handla direkt i den skarpa depån.

Comment

• Och där gick min Fusion 100% lång igen.

Comment

• 100% long här också!

Comment

• Jag gick inte long idag

Comment

• Gick inte long. Simulering ger heller ingen signal.

Comment

• Min Fusion gick Long 100% idag. Dock så har jag haft signalstrul sedan i fredags (pga uppdatering av programversion efter stängning i fredags) så det vore toppen om Rikard kan bekräfta om Fusion ska ha gått Long idag eller ej! Tack!

Comment

• Ursprungligen postat av Christer Visa inlägg
                            Min Fusion gick Long 100% idag. Dock så har jag haft signalstrul sedan i fredags (pga uppdatering av programversion efter stängning i fredags) så det vore toppen om Rikard kan bekräfta om Fusion ska ha gått Long idag eller ej! Tack!
                            Har du kört en simulering?

Comment

• Ursprungligen postat av Christer Visa inlägg
                              Min Fusion gick Long 100% idag. Dock så har jag haft signalstrul sedan i fredags (pga uppdatering av programversion efter stängning i fredags) så det vore toppen om Rikard kan bekräfta om Fusion ska ha gått Long idag eller ej! Tack!
                              Coda gick ju lång idag enligt Rikard. Uppdaterade i helgen jag med, men inte något strul vad jag har märkt iallafall.

Comment

• Jag fick ingen Long idag, varken live eller sim, troligen gränsfall.

Comment

Working...
                                X