Halleluja. Jag också
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av MakeItRain Visa inläggTänket med att göra ett raptor upplägg är väldigt bra, men det bästa är om Rikard göra en styrning med en parameter i scriptet som bestämmer vilken antalsmetod som man vill använda, i tex pensions depå är man ju tvungen att köra bull/bear då minis inte är tillåtna.
Comment
-
Ursprungligen postat av MakeItRain Visa inläggDet kom inte så mycket reaktioner på mitt förslag, så jag tar upp det igen. Detta borde vara en lösning som passar alla.
Comment
-
Min Fusion gick Long 100% idag. Dock så har jag haft signalstrul sedan i fredags (pga uppdatering av programversion efter stängning i fredags) så det vore toppen om Rikard kan bekräfta om Fusion ska ha gått Long idag eller ej! Tack!
Comment
-
Ursprungligen postat av Christer Visa inläggMin Fusion gick Long 100% idag. Dock så har jag haft signalstrul sedan i fredags (pga uppdatering av programversion efter stängning i fredags) så det vore toppen om Rikard kan bekräfta om Fusion ska ha gått Long idag eller ej! Tack!
Comment
-
Ursprungligen postat av Christer Visa inläggMin Fusion gick Long 100% idag. Dock så har jag haft signalstrul sedan i fredags (pga uppdatering av programversion efter stängning i fredags) så det vore toppen om Rikard kan bekräfta om Fusion ska ha gått Long idag eller ej! Tack!
Comment
Comment