Är det bara jag som ej är inne i Fusion?Har jag missat ngt?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Känns som de nya NN-Certen inte är klassificerade rätt för pensionsdepå utan går som Warranter. Försökte köpa CERT NN X3 i fusion här..(tidigare handlat cert x2 BNP på den depån) Tolkar det som att det krävs Warrant-avtal för pensionsdepån, och det har iallfall inte tidigare gått att handla minisar på den typ av depåer, utan jag har fått köra CERT)
*-->20170510 17:24:17 Sent order ---
identifier=136767&market_id=11&price=105.1500&volume=1443&side=buy¤cy=SEK
sent orderid=111759XXX,res=ORDER_AAA_HANDEL_WARRANTER,ostate=DELETED,astate=INS_FAIL,accnt=1106XXXX
Comment
-
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggRikard, gick den officiella fusion ur idag? Min ligger kvar 100% lång.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggPeppe, kommer du åt servern?
När jag gick in på VPS:en möttes jag av en dialogruta: "Autostock har slutat fungera" eller något liknande. Måste ha bättre koll på VPS:en när jag är bortrest. Du nämnde något bra fjärrstyrningsprogram Rikard, vad hette det?
Tänker mig att jag nu sätter igång AT och uppdaterar OMX 30 (som Henriksyst skrev) 200 dagar och ersätter data och sedan låter jag strategierna ha sin gång. Eller är det något mer jag skall göra, förutom att jag så klart kan sälja av innehaven i strategierna manuellt. Kanske jag gör imorgon vid stängning om inte strategierna gjort det imorgon. Borde positionerna rättas imorgon vid stängning? Beror kanske på hur länge AT legat nere?
Comment
Comment