Yes. Samma här :-)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av walle Visa inlägg17:23 ORDER "sl) Fusion OMX bull köp MINI L OMX NORDNET
Några fler som fick det här idag helt sonika? Fusion hade redan 2st andelar på testkontot.
Comment
-
Ursprungligen postat av suddaren Visa inlägg... nope, inga händelser för Fusion idag. Har den köpt för mer nu än du ställt in?
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggNä den har väldigt nära den summan som jag har ställt in. Den kanske bara korrigerade.
Comment
-
Ursprungligen postat av Henric Visa inläggDen kan korrigera om värdet av innehavet är under 70% av målallokeringen. Det kan nog hända om man kör mycket hög hävstång. Man kan justera ner till tex 50%. Annars blir det som att snitta ner.
Comment
-
Ursprungligen postat av Christer Visa inläggNågon som vet om Fusion kommer vända till en Short-position snart? Har inte möjlighet att simulera.
Comment
-
Ursprungligen postat av bat Visa inläggÄr ni fortfarande långa? Jag är det men såg Autostock tweet om att Coda växlat till kort idag. Men kanske inte Fusion?
Comment
-
värdeutveckling senaste 12 månaderna
Såg att enligt resultatredovisningen har Fusion bara gjort 2,55% senaste 12 månaderna. När jag kollar min Shareville senaste 12 så har den gjort ca 36% med 3X BULL/BEAR och 90% insats. Någon som förstår varför det diffar så mkt? Jag har inte haft någon annan aktivitet på detta konto.
Comment
-
Ursprungligen postat av Tordnado Visa inläggSåg att enligt resultatredovisningen har Fusion bara gjort 2,55% senaste 12 månaderna. När jag kollar min Shareville senaste 12 så har den gjort ca 36% med 3X BULL/BEAR och 90% insats. Någon som förstår varför det diffar så mkt? Jag har inte haft någon annan aktivitet på detta konto.
Comment
-
Ja shareville är väldigt skumt om man tar ut pengar. Då går resultatet ner till 0(På detta konto har jag inte tagit ut några pengar) Dock verkar det stämma i övrigt. Några andra som har tankar kring detta? Hävstången borde inte ha gett så bra resultat.
Comment
Comment