Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fin lite extra uppgång idag med Fusion...nu är ju AT igång igen, kommer den att sälja vid stängning idag eller behöver jag göra det själv, tros?

Teamviewer borde väl vara ett vettigt program för att ha koll på VPS:en från paddan?

Comment

• http://www.autostock.se/vbulletin/sh...ogle#post38983

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
        Fin lite extra uppgång idag med Fusion...nu är ju AT igång igen, kommer den att sälja vid stängning idag eller behöver jag göra det själv, tros?

Teamviewer borde väl vara ett vettigt program för att ha koll på VPS:en från paddan?
        TeamViewer funkar klockrent från padda/telefon.
        Fint med zoom etc, jag t.o.m kan ratta mina 28-tums skärmar från mobil

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
          Fin lite extra uppgång idag med Fusion...nu är ju AT igång igen, kommer den att sälja vid stängning idag eller behöver jag göra det själv, tros?

Jag använder mig av Microsoft Remote Desktop, fungerar hur bra som helst.

https://itunes.apple.com/us/app/micr...714464092?mt=8

Comment

• Tackar för olika tips och länk!

Comment

• Om ni ska använda Ms RDP så sätt ett jäkla starkt lösenord och skapa ett nytt Administrator konto med annat namn som är svårt att bruteforca så slipper ni hackade servrar.

Kör gärna TeamViewer så slipper ni öppna upp Firewall för RDP och sätt ett bra passwd och byt en gång i kvartalet så är ni safe.

Jag ser en hel del grejer i mitt arbete som man blir chockad över när de blir drabbade...

Comment

• Någon som har koll på om Fusion kommer att göra något idag?
                Min Fusion ligger snett efter ett dataavbrott förra veckan. Jag kommer att köpa manuellt och koppla loss certen från Fusion så att den får jobba in sig under en tid.

Comment

• Hej,

hur ligger Fusion nu?
                  J

Comment

• Ingen position för mig

Comment

• Min fusion triggade idag men i backtest så är det ingen signal? Verkar dessutom som att den andra köpordern ej gick genom... Någon annan som fick signal?

17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index buy OMXS30" kurs 1639.55
                      17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index buy OMXS30" kurs 1639.46
                      17:23 ORDER "sl) Fusion OMX bull köp BULL OMXS30 X3 NORDNET S" kurs 103.40

Comment

• Det ska väl inte vara möjligt med datumen i köpvillkoren (vollan är låg så bara Legatodelen kan ta long)? Har du värden i cellerna sedan tidigare?

Comment

• Ingen signal.

Comment

• Ingen signal

Comment

• Ingen signal

Comment

• Ingen signal här heller

Comment

Working...
                                X