Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ang om signalerna stämmer så ligger jag oftast väl i fas med forumet. Ibland har jag haft lite nertid men senaste året har jag ändå mest upptid med VPSen Jag tycker inte de missar som har skett har varit överlag positiva utan ibland bra och ibland dåliga men det bör inte göra någon större skillnad, kanske 1-5% förmodligen i det lägre intervallet.

Comment

• Är det någon annan som kör ett rent fusionkonto och som kan titta på sitt resultat på shareville?

Comment

• Jag har en pytteliten portfölj till min guddotter som har kört endast Fusion med start strax innan årskiftet. Eftersom Fusion har stor exponering i förhållande till portföljen så har utvecklingen i Sharevilles graf blivit 57,8%+ i år.

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
          Jag har en pytteliten portfölj till min guddotter som har kört endast Fusion med start strax innan årskiftet. Eftersom Fusion har stor exponering i förhållande till portföljen så har utvecklingen i Sharevilles graf blivit 57,8%+ i år.
          Då har vi ju inte helt olika resultat, iallafall mer lika än den officiella redovisningen av Fusion med 1 häv. Vilken häv körde du?

Comment

• 100% Short idag:

17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index sell OMXS30" kurs 1552.92.

Comment

• Finns ingen häv-inställning i Fusion. Jag kör fasta summor mot minis, så hävstången varierar lite.

Då vände Fusion till kort nu precis. Samma för er också?

Comment

• Min vände också till kort 17.22.

Comment

• Yes, vände idag.

Av alla som kör Fusion så måste det vara fler som har koll på faktiskt utfall?? En avvikelse jag kan tänka mig är att kontot startades med Legato men så snart Fusion var släppt så är det Fusion som har styrt. När släpptes Fusion i beta?

Comment

• Utfall i år +22%, kör med Bull och Bear X3.

Comment

• Min stängde igår sin position.Någon mer?

Comment

• Hmmm.. nej. Ligger kort sedan 4 september.

Comment

• Ligger också kort fortfarande, som vi pratade om igår på telefon Henrik.

Comment

• Hej, jag gick in och tittade på min Fusion och det ser ut som om den har nu har nollat ut cell 854 (Legato) och 855 (Coda). Detta skulle i så fall innebära att Fusion gör exit i eftermiddag. Stämmer verkligen detta?

Comment

• Jag får samma när jag simulerar, ser ut att bli Exit i eftermiddag.

Comment

• Jag funderar på att koppla om mina Bull/Bear till minifutures för Fusion. Är det att rekommendera eller finns det någon nackdel?

Comment

Working...
                                X