Japp, ser bra ut. Vilket belopp har du ställt testkontot på?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Vad har ni övriga för position i nya Fusion?
Min ligger 75% long vilket borde vara omöjligt då Crescendo ligger kort? Om övriga tre ligger long borde man hamna på 50% long?
Eller är det varianter av delstrategierna som som ingår i Fusion och att Crescendon i Fusion inte ligger kort?
Jag har kört den nya Fusion sedan den kom, så den borde haft tid att "svänga in" till rätt position.
Comment
-
Ursprungligen postat av Tordnado Visa inläggNu ligger Fusion i en draw down på ca 50% med gearing 2,7! Är det någon som fortfarande är med?
Comment
-
Ursprungligen postat av RCN Visa inläggMin Fusion hoppade ur marknaden helt igår eftermiddag så de ingående strategierna verkar vara överens om att det är en dålig ide att ligga long just nu :-)
Comment
-
Kl. 17:21 idag var min Fusion 25% kort, sedan flera dagar tillbaka. Kl. 17:22:00 ökade den på de korta positionerna för att vara totalt 100% kort, för att delvis ångra sig och 17:22:07 vara totalt 50% kort. (Tidsangivelserna är från testkontot.) Någon annan som såg samma beteende?
Comment
-
Ursprungligen postat av MagnusJ Visa inläggKl. 17:21 idag var min Fusion 25% kort, sedan flera dagar tillbaka. Kl. 17:22:00 ökade den på de korta positionerna för att vara totalt 100% kort, för att delvis ångra sig och 17:22:07 vara totalt 50% kort. (Tidsangivelserna är från testkontot.) Någon annan som såg samma beteende?
Comment
Comment