Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xynergy DayTrader

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Nu finns det break-out från kontraktion, 3 tick patterns och pullback från trend. Nästa är en bollingergrunka. Nu blir det kul för den har jag ännu inte testat så hittills har det vari en ganska tråkig startsträcka.

Har 741 punkter av 1000 på 4 år. Tror jag ändå kommer börja köra den själv imorgon. Fick över 1000% på 4 år med 18% max draw down. Många trades minskar risken mycket.

Comment

Haha, förstår att det är svårt att hålla sig, flextid på jobbet i morron?
      Always trade for fun - and the money will come as a side effect!
      Alf Johansson, alias
      Börsapan

Comment

Ursprungligen postat av xdaytrader Visa inlägg
        Haha, förstår att det är svårt att hålla sig, flextid på jobbet i morron?
        Nej nej Henrik har tagit "tjänstledigt" ;-)

Henrik, var Tradingexpot bra? Riktigt synd att jag inte kunde komma, hade varit kul att vara där och även gött med lite NAT-häng :-)

Var du där också Affe?

Comment

Rullar ut den på hangardäcket så får den upp om den känner för det. Version 1 heter Xynergy Daytrader 1.3

Comment

Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
            Nej nej Henrik har tagit "tjänstledigt" ;-)

Henrik, var Tradingexpot bra? Riktigt synd att jag inte kunde komma, hade varit kul att vara där och även gött med lite NAT-häng :-)

Var du där också Affe?
            Nej jag Vabbar med NATaenel.

Expot var okej. En del intressant. Lite roligt att snacka med andra.

Comment

Nu ska det trejdas (....på demokontot)
              Attached Files

Comment

Expot var mycket intressant, speciellt vissa seminarier och människor man knöt kontakt med. Fick ansikte på tre personer härifrån.
                Alf Johansson, alias
                Börsapan

Comment

Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
                  Nu ska det trejdas (....på demokontot)
                  Du kanske blir en MarketMaker, eller utsläng från Nordnet som kurspåverkare
                  Alf Johansson, alias
                  Börsapan

Comment

Kan inte slå bort tanken att bygga en modell för den handeln som jag berättade att jag sysslar med mellan 9.15 till 11.00 Vare sig börsen är fraktal eller inte, borde en modell kunna skalas till denna handel.
                    Alf Johansson, alias
                    Börsapan

Comment

Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
                      Nu finns det break-out från kontraktion, 3 tick patterns och pullback från trend. Nästa är en bollingergrunka. Nu blir det kul för den har jag ännu inte testat så hittills har det vari en ganska tråkig startsträcka.

Har 741 punkter av 1000 på 4 år. Tror jag ändå kommer börja köra den själv imorgon. Fick över 1000% på 4 år med 18% max draw down. Många trades minskar risken mycket.
                      Ett mycket bra resultat och inga positioner hålles över natten, gillar det skarpt!
                      Lycka till med demokörningen i veckan.

Comment

Ursprungligen postat av xdaytrader Visa inlägg
                        Kan inte slå bort tanken att bygga en modell för den handeln som jag berättade att jag sysslar med mellan 9.15 till 11.00 Vare sig börsen är fraktal eller inte, borde en modell kunna skalas till denna handel.
                        Tyckte det lät intressant. Är förvånad över hur bra 1 minuters staplarna är i min modell

Comment

Körde en 5-sekunders körning nu. Tog lite tid. När man kör DT så skiljer det faktiskt en del mellan minut och sekunder. I Xynergys fall så halkar faktiskt avkastningen ner en del. Istället för dryga miljonen så är vinsten istället 630 K. Lite förvånad för när jag körde Nitro var det tvärtom.

Comment

Fasen vad synd att jag inte kunde komma! Min kära fru jobbade och ingen som kunde passa barnen. Hoppas på fler tillfällen!

Gött att koppla på modellen och se hur den jobbar live, mot testkonton givetvis. Ska kika på transfilen lite nu tänkte jag.

Comment

Nu kan jag inte modellernas logik, men menar du att Nitro presterade bättre på sekunder?
                              Alf Johansson, alias
                              Börsapan

Comment

Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
                                Fasen vad synd att jag inte kunde komma! Min kära fru jobbade och ingen som kunde passa barnen. Hoppas på fler tillfällen!

Gött att koppla på modellen och se hur den jobbar live, mot testkonton givetvis. Ska kika på transfilen lite nu tänkte jag.
                                Finns hotell med barnpassning
                                Alf Johansson, alias
                                Börsapan

Comment

Working...
                                X