Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xynergy DayTrader

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Nej tror inte det.

Comment

• Får se hur det blir. Kör på så jag väl plocka bort saker sedan.

Comment

• Blir den grym så är väl en dedikerad server inga problem kostnadsmässigt. Kan man ju köra backtesting också från var som helst. Trading = Frihet, enligt mitt sätt att se det.
        Always trade for fun - and the money will come as a side effect!
        Alf Johansson, alias
        Börsapan

Comment

• Kanske kunde läggas upp som en Xynergy Dedicated Trader

Comment

• Ett paket med Xynergy X-tra allt, Ranger+VPS

Comment

• Har nästan kört fast i en specialsetup. Får snart kasta in handduken på denna.

Comment

• Hur mycket har du kört strategin mot marknaden i dagsläget? Vad ger nuvarande delar? Det kanske ser bra ut som den är idag. En version 1 och en 1+Super skulle vara ok, så kan de som är intresserade välja strategi efter resurser och kunskap.
                Alf Johansson, alias
                Börsapan

Comment

• Tar fram en all-in just nu. Har verkligen fastnat i den delen som bygger på set-uper från böcker och kurser. Specialare helt enkelt. Up&Go funkar faktiskt ganska bra. En kille på ett annat forum tipsade mig om att blanka dagen efter en up&go. Kollade lite grafen så jag ska testa en drop it low efter

0/00 nivåer funkar också för blank. Inte wow men det gäller för alla specialsetuper. Ska lägga in en Longsida också.

Borde komma upp i 1100-1200 punkter på fyra år för supervarianten.

Handlar redan en variant av strategin där 3 delar är aktiva. Jag kör 15 strategier som det är och me Xynergy börjar det blir lite kapacitetbrist på min standard VPS.

Funderar på att sätta upp en dedikerad server på glesys eller någon annan

Comment

• Xynergy håller på att bli ett monster. Fick ett tips av en kille som jag gick på kurs med att blanka efter en up&go. Funkar sjukt bra. Bättre än up&go.

Comment

• Nu har jag 1 mini edge och två grundstrategier kvar.

Comment

• Blanka efter en up&go ger ytterligare 110 punkter. Så totalt ger denna serie 75+110 punkter

Comment

• Up&Go + dess reverse gav 200 punkter. Diverse setuper är uppe i 390 punkter 2012-2016.

Totalt ligger den på 1250 nu.

Comment

• Härligt jobbat, var ligger målet nu, 2000 punkter?
                            Alf Johansson, alias
                            Börsapan

Comment

• Jag följer detta med spänning! Jag sätter gärna tänderna i en transaktionsfil!

Comment

• Tänkte lägga upp en fil snart när jag har gått igenom det sista.

Provade att köpa vid 00-0 nivåer men det blev jasså jaha. Inte värt koden.

Comment

Working...
                                X