Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

RangerSwing Publik Beta - 2 testplatser

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Wheelie Visa inlägg
    Så om man simulerar på morgonen före börsöppningen kan man redan då se om det blir signal kl 09:25?

Position tas dagen efter baserat på position vid stängning. Du kan nog inte se det i simulering om du inte tvingar fram nästa dag (hur man nu gör det). Har en kalkyl som visar vad det tänker göra.

Comment

Imorgon tar Ranger Long. Efter 0922.

Så här långt har inte Ranger bommat en enda transaktion. Det finns med andra ord en edge för förlust nu.

Comment

09:23 ORDER "sl) Ranger Long och Cover custom OMXS30" kurs 1576.15

Comment

09:23:04 order på 1576

Comment

Som det ser ut nu så fortsätter Ranger att tycka Long imorgon. Jag köpte skarpt så jag ligger back så här långt men vi vet inte hur det ser ut när det vänder. Kolla cellvärdena ikväll ni som kör

Comment

Spännande, jag hade lite driftstrul imorse så min tog aldrig någon position. Ska kolla variablerna senare ikväll och se om den tar position imorn :-)

Comment

Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
                Som det ser ut nu så fortsätter Ranger att tycka Long imorgon. Jag köpte skarpt så jag ligger back så här långt men vi vet inte hur det ser ut när det vänder. Kolla cellvärdena ikväll ni som kör
                Hur gör man det och varför?

Comment

Det kan man göra i kalkylforskaren. Då kan du se vad Ranger kommer att göra imorgon. Spå in i framtiden helt enkelt ;-)

Comment

Skickade mail till dig igår om det. Lägg en kolumn för varje getgvar och döp dem till det som står framför

Comment

Får kolla mailen lite oftare.

Comment

Ranger är även min prognosmotor för 2 delstrategier i Xynergy. Har redan byggt in det.

Comment

Vi får se om det kommer signal idag för dig Walle. Jag kollade inte igår.

Comment

Henrik,
                            Har du en oppdatert backtest rapport på denne? Interessant!

Comment

09:23 ORDER "sl) Ranger Long och Cover custom OMXS30" kurs 1564.83

Där kom den :-)

Comment

Ursprungligen postat av Palgrave Visa inlägg
                                Henrik,
                                Har du en oppdatert backtest rapport på denne? Interessant!
                                Backtesten ovan är i princip ok. Det har inte hänt så mycket sedan dess. Kanske 2-3 positioner

Comment

Working...
                                X